نیروهای مسلح برای دفاع از کیان کشور گوش به فرمان رهبری هستند

زنجان- ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: نیروهای مسلح در اوج هماهنگی و هم افزایی مثال زدنی فراتر از صحنه های دفاع مقدس، گوش به فرمان رهبری و آماده دفاع از کیان و سرزمین اسلامی و جانفشانی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جهانبخش کرمی روز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح زنجان با اشاره به چگونگی وقوع جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس افزود: بنا به فرموده امام راحل در این جنگ، ما ابهت ۲ ابرقدرت غرب و شرق را شکستیم و در جنگ ثابت کردیم، با تکیه بر توان داخلی و توکل بر خدا می توان بر دشمن غلبه کرد.

وی اضافه کرد: بنا به فرموده، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خرمشهرها در پیش است که ما همچنان باید آمادگی داشته باشیم و این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه دشمن درصد ایجاد تفرقه و دودستگی در جامعه است، گفت: شیعه و سنی در یک سنگر با پیروی از قرآن و پیامبر (ص) مقابل دشمنان ایستادگی و از مرزهای جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند و تمام توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه وحدت و همدلی نیروهای مسلح توطئه های دشمنان را خنثی می کند، گفت: با همدلی و همراهی، نیروهای مسلح دوشادوش همدیگر و رهبری حکیمانه امام راحل در این جنگ تحمیلی هشت ساله علیه جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار به پیروزی رسیدیم.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان به توطئه های گوناگون دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: ترور، تخریب، انفجار و شهادت بزرگان دینی، نظامی، سیاسی و نخبگان کشور، ایجاد ناامنی در تمام نقاط کشور ایجاد درگیری‌های مرزی، تحرکات دریایی، زمینی از جمله اقدامات جنایتکارانه آنها بود.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: با حضور قدرتمندانه مردم و رهبری حکیمانه امام راحل همه توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی خنثی شد و طبق فرموده امام راحل همه مردم ایران پاسدار انقلاب اسلامی هستند.

وی اظهار داشت: ابر قدرت‌ها که منافع خود را در ایران در خطر دیدند، صدام جنایتکار را با تمام تجهیزات خطرناک و پیشرفته برای حمله به جمهوری اسلامی آماده کردند.

سردار کرمی افزود: امام راحل به دولت برای آماده باش در مقابل حملات صدام و همچنین پاک سازی مناطق مرزی از دست تروریست ها دستور آماده باش صادر کرد و با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران نوپا بود، هیچ وسیله و سلاحی نداشت اما نیروهای مسلح دوشادوش مردم با تمام قدرت آماده مقابله با جنگ تمام عیار شدند.

فرمانده سپاه استان زنجان خاطرنشان کرد: سازمان‌های بین‌المللی دست ابرقدرت‌ها بود و هیچ اقدام و موضع گیری علیه آمریکا انجام نمی‌داد و جنگ تحمیلی جنگ جهانی در جغرافیای کوچک بود.

وی با تاکید بر اینکه رزمندگان اسلام در طول جنگ تحمیلی عملیات های غرور آفرینی را انجام دادند اضافه کرد: اوج زیبایی نیروهای مسلح در این عملیات ها نمود داشت و این از وحدت و رهبری امام راحل و همچنین حضور مردم و لطف خداوند متعال حکایت داشت.

سردار کرمی با تاکید بر اینکه دشمنان با برنامه های مختلف سعی در تضعیف نظام اسلامی دارند، خاطرنشان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه نمایان بوده و این در حالی است که کشورهای منطقه و مدعیان حقوق بشر سکوت اختیار کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha