۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۴۲
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85602852
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» در اندیمشک اجرا شد

۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۴۲
کد خبر: 85602852
طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» در اندیمشک اجرا شد

دزفول- ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» با توزیع ۵۵۰ بسته نوشت افزار و همچنین ۱۰۰ لباس و کفش بین دانش‌آموزان مناطق محروم اندیمشک در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید اجرا شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی روز شنبه در این آیین در مسجد حضرت خاتم‌الانبیاء کوی شهدای اندیمشک بیان کرد: رزمایش مومنانه و طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» اقدامی ارزشمند برای مشارکت همه اصناف و بازاریان در کمک به دانش آموزان نیازمند است.

وی با بیان اینکه این طرح توسط گروه‌های جهادی و بسیج اصناف ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک اجرایی شد گفت: بسیج و سپاه خدمت به مردم را بزرگترین افتخار خود می دانند و در این مسیر از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: فرهنگ مشارکت خیران، اصناف و بازاریان شهرستان در کمک به خانواده‌های کم‌بضاعت و نیازمند باید بیش از پیش گسترش یابد.

وی ضمن تقدیر از زحمات جهادگران و خیران این شهرستان اظهار کرد: ۲۵۰ بسته نوشت افزار و ۱۰۰ لباس و کفش در کوی شهدا و ۳۰۰ بسته نوشت افزار در کوی قائم اندیمشک میان دانش آموزان نیازمند توزیع شد و این روند تا پوشش کل دانش آموزان نیازمند شهرستان ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، قرارگاه مردمی جهادی و محرومیت‌زدایی شهید حاج قاسم سلیمانی علاوه بر خرید و توزیع نوشت افزار میان دانش آموزان نیازمند این شهرستان، در آستانه آغاز سال تحصیلی اقدام به رنگ‌آمیزی مدارس منطقه کوی قائم کرد.

رییس کمیته امداد اندیمشک نیز یکشنبه هفته گذشته از توزیع ۹۰۰ بسته نوشت افزار به ارزش پنج میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید بین دانش‌آموزان مددجوی کمیته امداد این شهرستان خبر داده بود.

یک‌هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند زیر پوشش کمیته امداد شوش قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha