دفاع مقدس یادآور برترین جلوه رشادت فرزندان غیور ملت ایران است

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران گفت: هشت سال دفاع مقدس، یادآور برترین جلوه رشادت، شهادت، ایثارگری و جانبازی فرزندان غیور ملت بزرگ ایران، در برابر دشمن خبیث و متجاوز بعثی است.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، علیرضا فخاری روز شنبه در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس، جلوه‌گاه پرشکوه‌ترین ایستادگی در برابر کفر و استکبار است که در تداوم انقلاب اسلامی و در سایه رهبری‌های حکیمانه امام خمینی (ره) و با جانفشانی و از خودگذشتگی فرزندان برومند این مرزوبوم، پرچم آزادگی به اهتراز درآمد و به جهانیان ثابت کرد، این ملت غیور هرگز در برابر زورگویی‌ها و تجاوزها سر خم نخواهد کرد.

وی ادامه داد: قهرمانان غیور ایران اسلامی در سالیان دفاع مقدس به فرموده مقام معظم رهبری «الگوهای بی‌زوال برای همه ما و نسل‌های پس از ما هستند» و درسی به دشمن دادند، که فکر تجاوز به سرزمین عزیزمان را برای همیشه از فکر خود خارج کند.

استاندار تهران گفت: ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور استان تهران، به ویژه یادگاران روزهای حماسه و ایثار همانند رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا، این مناسبت الهی را تبریک و تهنیت گفته و سرافرازی همیشگی میهن اسلامی را از درگاه الهی مسالت می‌کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha