استاندار سمنان: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بازخوانی فصل‌های جاودان ایثار است

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این هفته را فرصتی برای بازخوانی فصل‌های جاودان ایثار، مقاومت و شرف عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمدرضا هاشمی عصر شنبه در پیام تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس آورده است: دفاع مقدس، مظهر شکوه و عظمت ملتی است که با تکیه بر ایمان و اراده، از دل خاکستر جنگ، خورشید پیروزی و عزت را طلوع داد.

در این پیام می‌خوانیم: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌ای بی‌مانند و تداعی گر روزهایی است که مردان و زنانی از جنس ایثار و شجاعت، قامتشان را در برابر طوفان دشمنان خم نکرده و با خون پاک خود، نهال انقلاب اسلامی را آبیاری نمودند.

استاندار سمنان افزود: در این ایام پرافتخار، ملت ایران نشان داد که حتی در برابر سهمگین‌ترین طوفان‌ها، اراده‌ای آهنین و روحی آسمانی دارد. این هفته، فرصتی است برای بازخوانی فصل‌های جاودان ایثار، مقاومت و شرف که در طول تاریخ این سرزمین جاودانه خواهد ماند.

استاندار سمنان در پیام تاکید کرد: دفاع مقدس نه تنها جنگ برای خاک نبود، بلکه حماسه‌ای از عشق به دین، وطن و ارزش‌های والای انسانی بود که در آن، خون شهیدان همچون مشعلی فروزان، راه آینده را برای نسل‌های بعدی روشن ساخت.

هاشمی تاکید کرد: امروز وظیفه همه است که با تکیه بر آموزه‌های آن روزهای طلایی، راه شهیدان و جانبازان سرافراز را ادامه دهیم و با تلاشی مضاعف، در مسیر سربلندی و پیشرفت ایران عزیز گام برداریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha