نصیرشلال: بحث حضور من در اسپانیا دو ماه پیش منتفی شد/ روادید نگرفته‌ام 

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی وزنه برداری به حواشی این روزهای اعزام برخی افراد به مسابقات جهانی اسپانیا واکنش نشان داد. 

به گزارش شنبه شب ایرنا، نواب نصیرشلال با اشاره به حضور ملی پوشان وزنه برداری در اردو، اظهار داشت: بعد از المپیک، برای حضور در رقابت‌های جهانی بحرین آماده می‌شویم و یک ماه و دو روز است که نفرات در اردوی جهانی هستند.

وی گفت: چندین هفته تا مسابقات بحرین فاصله داریم و خوشبختانه ملی‌پوشان، تمرینات خوبی را سپری می‌کنند. امیدوارم شرایط به همین منوال پیش برود و نفرات بتوانند نماینده‌های شایسته‌ای در جهانی بحرین باشند.

نصیرشلال ادامه داد: ۱۴-۱۵ نفر واجد شرایط حضور در جهانی هستند. اوایل آبان و به فاصله یک هفته، دو رکوردگیری خواهیم داشت تا در زمانی که از سوی فدراسیون جهانی تعیین شده، لیست ۱۲ نفره را اعلام کنیم. بعد از آن اگر لازم باشد یک رکوردگیری دیگر هم خواهیم گذاشت تا لیست ۱۰ نفره تیم ملی در جهانی مشخص شود.

نصیرشلال در خصوص حضور المپین‌ها در مسابقات جهانی، افزود: تا این لحظه بنا داریم از وجود مصطفی جوادی و علی داوودی در ترکیب جهانی استفاده کنیم. خوشبختانه هر دو با انگیزه و پرتلاش هستند و سخت تمرین می‌کنند تا با بدنی آماده در مسابقات جهانی شرکت کنند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در مورد حواشی اخیر درباره بودن اسمش در لیست ویزای اسپانیا نیز، یادآور شد: باید بگویم این لیست مربوط به ۴ ماه پیش است. آن زمان به دلیل اینکه قرار بود چند نفر از تیم بزرگسالان در ترکیب جوانان باشند، مقرر شد من هم کنار بچه‌ها باشم و عملکرد آنها را از نزدیک نظاره‌گر باشم. یکی دو ماه پیش صحبتی با رئیس فدراسیون داشتیم که برنامه تغییر کرد و حضور من در اسپانیا منتفی شد.

وی تصریح کرد: من هم هیچ اقدامی برای دریافت روادید اسپانیا نکردم. خودم هم تمایلی به این سفر نداشتم. الان هم در اردوی تیم ملی بزرگسالان هستیم، حالا یا شیطنت برخی دوستان بوده یا اشتباهی صورت گرفته که اسم من در لیست نوشته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha