جنایات جنون‌آمیز اسرائیل تلاش برای نجات از فروپاشی است/ جهان از صهیونیسم نفرت دارد

قم- ایرنا - معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه حرکت‌های جنون‌آمیز علیه مردم مظلوم و بی‌پناه غزه و لبنان، آخرین دست و پا زدن‌های رژیم صهیونیستی است گفت: اسرائیل در حال فروپاشی است و وعده خدا قطعا جاری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ابوالفضل شکارچی شنبه شب در آیین افتتاحیه نمایشگاه هفته دفاع مقدس موسوم یه یاد یاران در باغ موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع مقدس قم اظهار کرد: اسرائیل راهی جز رفتن ندارد، امروز یک خشم و نفرت بین‌المللی در ملت‌های غیرمسلمان علیه این رژیم منحوس و پلید شکل گرفته، که در طول تاریخ ۷۵ ساله این نطفه خبیث بی‌سابقه است.

سردار شکارچی گفت: آمریکایی‌ها اگر دست خود را از سر رژیم جنایت‌کار و کودک‌کُش صهیونیستی بردارند، این رژیم ۲۴ ساعت نیز دوام نخواهد آورد.

وی بیان کرد: جنگ امروز جنگ رژیم صهیونیستی و جبهه مقاومت نیست، بلکه جنگ استکبار علیه مجاهدان جبهه مقاومت است؛ همه کفر در برابر همه اسلام ایستاده‌اند.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح در بخشی از سخنان با بیان این مطلب که برخی قدرت‌های بزرگ دست‌شان را به سوی نظام‌اسلامی دراز کرده‌اند و از ما تمنای کمک دارند، خاطرنشان کرد: دشمنان امروز متوجه این موضوع شده‌اند که نظام‌اسلامی یک ابرقدرت است.

وی نظام‌اسلامی را متمایز از ابرقدرت‌های موجود دنیا دانست و افزود: این ابرقدرت‌ها متکی به زر و زور و سلاح و امکانات مادی هستند اما نظام اسلامی اینگونه نیست.

این مقام نیروهای مسلح همچنین در ادامه افزود: برغم بسیج دنیا علیه سوریه، اما زیرساختی که در این کشور بود، مانع سقوط حکومت بشارالاسد شد؛ زیرساختی که امروز در یمن نیز مشاهده می‌کنیم یک زیرساخت معنوی، اعتقادی و سقوط‌ناپذیر و شکست‌ناپذیر است.

شکارچی بیان کرد: دشمن در دفاع مقدس هر چقدر تلاش کرد، صدمه و آسیب بیشتری دید، بعد از آن دوران نیز همین گونه بوده‌است؛ در اوج ناباوری دشمن، امروز جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌های علمی، فناوری، خدماتی، نظامی، دفاعی و سیاسی یک قدرت بزرگ است و در این راستا نباید تحت تاثیر جنگ شناختی و روانی دشمن قرار بگیریم و خود باوری خود را از دست دهیم.

وی تصریح کرد: نظام‌اسلامی در برابر تهدید سخت دشمن بسیار قدرتمند است، ولی تهدید نرم، علیه کشور به‌ویژه جوانان و نوجوانان جدی است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح کشور با یادآوری اینکه ایران در دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی حتی با کمک ارتش آمریکای جنایت‌کار نیز توانایی فاصله گرفتن از آب‌های ساحلی را نداشت، اضافه کرد: اما امروز ایران اسلامی با افتخار با تجهیزات ۱۰۰ درصد ساخت ایران و با پیشرفته‌ترین زیردریایی‌ها، موشک‌ها، اژدرها و پهپادها همه اقیانوس‌های جهان را در می‌نوردد.

وی همچنین با بیان این مطلب که قدرت دفاعی کشور در نهایت خودکفایی و خوداتکایی به دست دانشمندان جوان در اوج قرار دارد، گفت: این پیروزی‌ها موجب خشم و تنفر دشمن نسبت به نظام جمهوری اسلامی شده که اگر بتواند لحظه‌ای به ما رحم نخواهد کرد، ولی قدرت انجام کاری را ندارد.

شکارچی در بخشی سخنان دوران کنونی را بسیار حساس توصیف کرد و گفت: متاسفانه جنگ تبلیغاتی، رسانه‌ای و شناختی دشمن بر ما غلبه دارد؛ ما در حوزه جنگ نرم از یک انسجام خوبی برخوردار نیستیم و متولیان فرهنگی هنوز به وضعیت حساس فعلی واقف نیستند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: دشمن در عین حال که در معرض فروپاشی و شیب سقوط قرار دارد ولی خود را در جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی و روانی به عنوان یک مقتدر و برنده جنگ به دنیا معرفی می‌کند.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان همچنین با بیان این نکته که در دفاع مقدس برای ظلم‌ستیزی و مقابله با دشمنان اسلام و قرآن در عرصه‌های مختلف به خودکفایی رسیدیم گفت: دوران دفاع مقدس به ما آموخت که نباید به دشمنان انقلاب‌اسلامی باور داشته باشیم؛ امروز هر آنچه برای دفاع نیاز داریم، بدون کوچکترین وابستگی به قدرت‌های جهان در داخل کشور تولید می‌شود.

وی در ادامه افزود: امروز علوم پزشکی کشور رونق دارد و محتاج هیچ کشور ابرقدرت و پیشرفته‌ای نیستیم؛ ما این ها را دستاوردهای دفاع مقدس می‌دانیم.

معاون نیروهای مسلح یادآور شد: در سخت‌ترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس زیر بمباران شیمیایی و گلوله‌باران‌های دشمن، دشوارترین عمل‌های جراحی انجام می‌شد و علم پزشکی ما نیز در همان دوران رونق پیدا کرد؛ همچنین سخت‌ترین کارهای فنی و مهندسی در سخت‌ترین روزهای دوران دفاع مقدس شکل می‌گرفت، جمهوری‌اسلامی خلاقیت، ابتکار و نوآوری داشت.

سردار شکارچی تاکید کرد: جمهوری‌اسلامی در دوران دفاع مقدس علاوه بر مقابله با دشمن، علم نیز تولید می‌کرد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به دشواری عبور از رودخانه وحشی اروند، یادآور شد: رزمندگان اسلام بر روی این رودخانه پُل زدند و سنگین‌ترین تجهیزات نظامی را از آن عبور می‌دادند، امروز اگر همه ارتش‌های جهان با هم خلاقیت و توانایی به خرج دهند، قدرت عبور از اروندرود ندارند.

وی در بخش پایانی سخنان هفته دفاع مقدس را فرصتی برای نمایش این افتخارات و پیروزی‌ها دانست و گفت: این هفته فرصتی برای جهاد تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب‌اسلامی است، امروز رهبر معظم انقلاب‌ به عنوان نایب امام زمان‌(عج) پرچم‌دار اصلی این میدان است و رزمندگان اسلام نیز فراگیرتر، آماده‌تر و با صلابت‌تر از دوران دفاع مقدس، پشت‌ سر این فرمانده محبوب و عزیز هستند.

سردار شکارچی با تاکید بر اینکه تا زمانی کفر و شرک است مبارزه نیز ادامه دارد بیان کرد: هدف قاطع ما نه تسلیم نمودن دشمن، بلکه نابودی آن است و همان این مقدمه ظهور حضرت ولی عصر محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha