ثبت ۲۲۳۴ مورد مزاحمت تلفنی با اورژانس تهران

تهران بزرگ - ایرنا - رییس سازمان اورژانس استان تهران گفت: در هفته پایانی شهریورماه سال جاری ۲ هزار و ۲۳۴ تماس تلفنی مزاحم معادل ۳.۷ درصد کل تماس‌ها با مرکز اورژانس این استان برقرار شده است.

به گزارش ایرنا، محمداسماعیل توکلی روز یکشنبه درباره ماموریت‌های اورژانس تهران اظهار کرد: در هفته گذشته از ۲۴ تا ۳۰ شهریورماه، ۶۰ هزار و ۳۲۹ مورد تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد ۳.۷ درصد کل تماس‌ها، مزاحمت تلفنی بوده است.

ثبت ۲۲۳۴ مورد مزاحمت تلفنی با اورژانس تهران

ثبت ۱۹ هزار و ۸۰۳ ماموریت در هفته گذشته

رییس سازمان اورژانس استان تهران همچنین درباره ماموریت‌های اورژانس گفت: مجموع ۱۹ هزار و ۸۰۳ ماموریت مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این ماموریت‌ها پنج هزار و ۵۶۴ مورد به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی ادامه داد: همچنین در پی انجام این ماموریت‌ها ۱۰ هزار و ۶۶۴ مورد از افراد نیازمند به خدمات اورژانسی در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

توکلی اضافه کرد: از مجموع ماموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، سه هزار و ۲۲۵ مورد حوادث ترافیکی معادل ۳۴.۲ درصد از کل ماموریت‌ها و ۱۶ هزار و ۵۷۸ مورد معادل ۶۵.۸ درصد از کل ماموریت‌ها مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است.

وی یادآور شد: همچنین اورژانس هوایی ۹ سورتی پرواز داشته است که در پی آن ۱۱ مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha