۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85603393
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جزییات طرح ترافیک بجنورد در زمان بازگشایی مدارس اعلام شد

بجنورد-ایرنا- معاون عملیات پلیس راه خراسان شمالی گفت: طرح ویژه ترافیک در بجنورد به همراه گشت زنی پلیس راه این استان در مدارس کنار جاده و روستاها همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید آغاز شد.

سرهنگ پرویز رضایی نسب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: سه تیم گشت زنی متشکل از ۶ نفر نیروهای پلیس راه از امروز یکشنبه به مدت یک هفته صبح ها از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا هفت و ۳۰ دقیقه جهت کاهش سرعت خودروها، ایمنی و سهولت تردد دانش آموزان کنار مدارس مستقر خواهند بود.

وی افزود: فعالیت‌هایی اعم از ایمن سازی گذرگاه عرضی عابر پیاده انجام شده و همکاران این حوزه مدیران مدارس را توجیه می کنند.

برخورد قانونی با رانندگان متخلف سرویس های مدارس

معاون عملیات پلیس راه خراسان شمالی اضافه کرد: طبق هماهنگی های انجام شده ظرفیت سرویس مدارس با توجه به نوع خودرو مشخص است و جابجایی بیش از حد ظرفیت خلاف بوده و در صورت مشاهده بیمه به رانندگان تعلق نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: در صورت رخ داد هر گونه حوادث ناگوار همچنین با رانندگان اعمال قانون خواهد شد و توصیه می شود از ابتدا مقررات لازم را مدنظر داشته و به آن توجه کنند.

سرهنگ رضایی نسب با اشاره به افزایش آمار محسوس ترافیک خودروهای شخصی استان از امروز به مدت یک هفته تاکید کرد: توصیه می شود رانندگان با پلیس همکاری های لازم را داشته باشند و رعایت مقرررات راهنمایی رانندگی را جدی بگیرند.

تعطیلی فعالیت های عمرانی تا ۱۵ مهر ماه

وی بیان کرد: طرح ویژه ترافیک از امروز شنبه تا ۱۵ مهرماه اجرا خواهد شد و بر این اساس هیچ فعالیت عمرانی انجام نخواهد شد و پس از آنان با مجوزهای اخذ شده ممنوعیتی نخواهند داشت.

وی عنوان کرد: همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه وانت ها، کامیون ها و وسایل حمل بار در این مدت تا ساعت ۱۰ صبح منوع خواهد بود و پس از این ساعت انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا بیش از ۱۹۴ هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار مدرسه زیر نظر بیش از ۱۴ هزار نفر معلم تحصیل می کنند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha