تلاش فدراسیون کشتی برای اخذ روادید آلبانی

تهران- ایرنا- فدراسیون کشتی از طریق وزارت امور خارجه کشورمان پیگیر صدور روادید اعضای تیم‌های ملی کشتی آزاد و کشورمان برای حضور در پیکارهای جهانی در آلبانی است.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های اوزان غیرالمپیکی کشتی آزاد و فرنگی و امیدهای جهان روزهای ۳۰ مهر تا ۶ آبان ماه امسال در تیرانا پایتخت کشور آلبانی برگزار خواهد شد. سال گذشته نیز آلبانی میزبان رقابت‌های زیر ۲۳ سال جهان بود که متاسفانه به اعضای تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی ایران روادید داده نشد.

فدراسیون کشتی با توجه به این موارد از ماه‌ها پیش رایزنی‌هایی را برای تسهیل صدور روادید قهرمانان ایران انجام داد که یکی از این اقدامات دیدار علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه کسب سهمیه المپیک در استانبول با پریزرنی رئیس فدراسیون کشتی آلبانی بود.

البته پیش از این نیز علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی کشورمان در همین رابطه مذاکراتی را با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی در خلال پیکارهای جهانی ۲۰۲۳ بلگراد نیز داشت.

با نزدیک شدن به زمان مسابقات امیدهای جهان، فدراسیون پیگیری لازم را از طریق وزارت امور خارجه کشورمان و اتحادیه جهانی کشتی آغاز کرده و امید می‌رود این تلاش‌ها در نهایت به صدور روادید ملی‌پوشان کشتی آزاد و فرنگی منجر شود.

روابط خوب عیرضا دبیر با اتحادیه جهانی کشتی و دیدار وی با مسئولان ورزش آلبانی این امید را ایجاد کرده که تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان با نفرات کامل به این رقابت‌ها اعزام شوند.

پویا دادمرز، ایمان محمدی، محمدرضا و محمدعلی گرایی و همچنین رضا مومنی، امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی و کامران قاسمپور اعضای تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد اوزان غیرالمپیکی را در پیکارهای جهانی تشکیل می‌دهند.

پ

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha