۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۹
کد خبر: 85603718
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جزییات پذیرش آثار در سایت جشنواره ابوذر کرمان

کرمان - ایرنا - مسئول بسیج رسانه کرمان گفت: با رونمایی از سایت نهمین جشنواره ابوذر استان طی روزهای اخیر، پذیرش آثار دبیرخانه این جشنواره همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس آغاز شده است.

سرهنگ مجتبی سلطانی‌نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در تشریح چگونگی این فراخوان و دریافت آثار اظهار داشت: آثار متقاضی در جشنواره نهم ابوذر استان کرمان فقط از طریق سایت جشنواره و به صورت الکترونیکی پذیرش و دریافت می شوند.

وی تاکید کرد: اصحاب رسانه می‌توانند آثار تولیدی و انتشار یافته خود در رسانه‌ها را تا ۳۰ آذرماه امسال از طریق سایت جشنواره رسانه ای ابوذر کرمان به نشانی www.abouzarkerman.ir ارسال کنند.

جزییات پذیرش آثار در سایت جشنواره ابوذر کرمان
مجتبی سلطانی نژاد مسئول بسیج رسانه کرمان

مسئول بسیج رسانه استان کرمان بیان کرد: اصحاب رسانه ابتدا باید نام کاربری و رمز عبور را از سایت جشنواره دریافت و از طریق نام کاربری، در هر یک از قالب های جشنواره آثار را ارسال کنند.

وی با بیان اینکه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۱۲ محور و در قالب‌های خبر، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست اجرا می شود خاطرنشان کرد: تاریخ انتشار آثار ارسالی به جشنواره نهم ابوذر استان کرمان باید از ابتدای سال جاری تا ۳۰ آذر ماه همین سال باشد.

سلطانی نژاد افزود: آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و معرفی آثار برگزیده در دهه مقاومت و با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

دعوت از اهالی رسانه کرمان برای شرکت گسترده در جشنواره ابوذر

مسئول بسیج رسانه استان کرمان گفت: امسال بخش ویژه ای در جشنواره ابوذر با عنوان فرهنگ رضوی در رسانه‌ها داریم که با مشارکت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ رضوی، از طریق رسانه‌ها و پایگاه‌های خبری انجام می شود.

وی تاکید کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران باید به این نکته توجه داشته باشند که هر شرکت کننده در جشنواره فقط می‌تواند در هر بخش تنها سه اثر ثبت کند.

سلطانی نژاد ادامه داد: ارزیابی آثار ارسالی به جشنواره توسط کمیته داوران از طریق سایت انجام می شود که پس از بررسی به آثار برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا و در جشنواره کشوری شرکت داده خواهند شد.

وی با اشاره به استقبال خوب اصحاب رسانه از جشنواره سال گذشته خاطر نشان کرد: از عموم خبرنگاران و اهالی رسانه دعوت می شود که در مدت زمان مقرر آثار خود را به دبیرخانه نهمین جشنواره ابوذر استان کرمان ارسال کنند.

به گزارش ایرنا اختتامیه هشتمین جشنواره ابوذر استان کرمان اسفند سال ۱۴۰۲ با معرفی ۳۴ اثر برگزیده در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha