۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85603768
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان کیف قاپ در دورود

۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴
کد خبر: 85603768
دستگیری سارقان کیف قاپ در دورود

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی دورود گفت: ۲سارق کیف قاپ در شهرستان دورود دستگیر شدند و هفت فقره سرقت از آنها کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس لرستان سرهنگ مجتبی نوریان روز یکشنبه اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره کیف قاپی در یکی از محلات دورود، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی اظهارات مال باختگان، اخذ مشخصات از افراد راکب و ترک نشین موتورسیکلت و انجام تحقیقات میدانی گسترده موفق شدند در این خصوص ۲ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی دورود گفت: متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند که پس از مواجهه با مستندات پلیس به هفت فقره کیف و موبایل قاپی معترف و پس از بازسازی صحنه های سرقت با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

توقیف محموله ماشین لباسشویی قاچاق در الیگودرز

فرمانده انتظامی الیگودرز نیز از توقیف یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی خمه حین کنترل خودروهای عبوری در محور "اصفهان- الیگودرز" به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ علی اسدالهی افزود: در بازرسی از این خودرو ۴۴ دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل به مراجع قضائی گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را پنج میلیارد ریال اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha