۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۲
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85603989
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارتقای سلامت اداری بانک توسعه تعاون به موازات افزایش حجم عملیات

تهران- ایرنا- مدیر عامل بانک توسعه تعاون از ارتقای سلامت اداری بانک به موازات افزایش حجم عملیات خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه کمیته سلامت اداری بانک با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام (ص) اظهار داشت: حجم عملیات بانک توسعه تعاون رشد مناسبی داشته است، ۶۰ درصد عملیات بانک در دو شاخص اصلی در کل دوران فعالیت طی دو سال اخیر صورت پذیرفته است. همزمان با رشد و بالندگی بانک شاهد هستیم که شاخص های سلامت اداری به نحو مناسبی افزایش داشته و حجم تخلفات و انحرافات کاهش چشمگیری داشته است. توجه به ابعاد گوناگون فرهنگ سازمانی، اقدامات پیشگیرانه، ارتقای سامانه ها و شفافیت، افزایش سطح دانش و تخصص و آگاهی همکاران، آموزش مناسب مباحث جدید، ارتباط و هماهنگی مناسب میان صف و ستاد از جمله عوامل موثر بر افزایش سلامت اداری بوده است.

وی افزود: جلسات کمیته اداری به نحو مرتب برگزار می شود و اجرای تصمیمات و مصوبات آن با جدیت در دنبال می شود و این مصوبات در تصمیم سازی ها و برنامه ریزی های بانک اثرگذار است. طی سال گذشته ۲۹ مصوبه طی چهار جلسه به طور کامل اجرایی شده است و از شش مصوبه جلسه برگزار شده در سال جاری نیز پنج مصوبه اجرایی گردیده و موضوع دستور العمل و ضوابط نگهداری نقدینگی و وجوه نیز در حال انجام است.

ارتقای سلامت اداری بانک توسعه تعاون به موازات افزایش حجم عملیات

شیخ حسینی تصریح کرد: با گسترش بانکداری دیجیتال و چابک سازی فرآیندهای بانکی و پرداخت تسهیلات به صورت آنلاین این مساله ضرورت پیدا کرده است که موضوع کنترل و نظارت بر پرونده های اعتباری از حالت فیزیکی خارج شده و همکاران مسئول در این زمینه و ارکان اعتباری از طریق سامانه و به صورت غیر فیزیکی باید بر سلامت و بهداشت پرونده ها دقت و نظارت کافی را داشته باشند. با راه اندازی سامانه جامع اعتباری ، این مسئولیت ها و فرآیندها به صورت کامل و جامع قابل تبیین و اجرا است.

این مقام بانکی خاطر نشان کرد: با تدابیر و پیگیری های معاونت حقوقی و نظارت و معاونت استانها و بازاریابی شاهد هستیم که استانها در فرآیندهای ارزیابی عملکرد امتیازات مناسبی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کسب نموده اند و تداوم این امتیازات عالی می تواند به حفظ رتبه برتر بانک در سطح دستگاههای تابعه کمک شایانی نماید.

ارتقای سلامت اداری بانک توسعه تعاون به موازات افزایش حجم عملیات

شیخ حسینی در رابطه برخی پیشنهادها برای تغییر عنوان برخی ادارات گفت: بانک توسعه تعاون همزمان با تحول دیجیتال و گسترش بانکداری نوین این ضرورت را پیدا نموده است تا ساختار و چارت را متناسب با ماموریت ها و عملیات جدید دچار برخی تغییرات نماید. هر گونه تغییر عنوان و چارت در همین بازنگری جامع قابل انجام است.

سید امیرحسین موسوی معاون مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت، حمید فلاحتی رئیس اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات، معاونین مدیر عامل و تعدادی از مدیران و روسای ادارات ستادی در این جلسه مطالبی را درباره موضوعات جلسه مطرح نمودند.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha