۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۰۳
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85604162
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۶۰۰ کلاس درس در خوزستان در حال ساخت است

۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۰۳
کد خبر: 85604162
هزار و ۶۰۰ کلاس درس در خوزستان در حال ساخت است

اهواز- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: هزار و ۶۰۰ کلاس درس در استان با مشارکت خیران حقیقی و حقوقی و از محل اعتبارات ملی و استانی در حال ساخت است.

به گزارش ایرنا محمد خانچی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره بر اهمیت توجه به ارتقا سطح علم و دانش، اظهار کرد: ۲ هزار و ۱۹۴ کلاس درس در قالب ۵۹۸ مدرسه در استان در دولت سیزدهم ساخته شد.

وی افزود: از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ تا کنون شاهد رشد چندین برابری مدارس در استان هستیم که نشان دهنده عزم دولت و مدیریت استان برای ارتقای سطح کیفی و کمی مدارس استان است.

خانچی اضافه کرد: در مهر ماه امسال ۶۰۰ کلاس درس با زیربنای تحویلی ۵۳ هزار مترمربع افتتاح خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ادامه داد: از ۶۰۰ کلاس درس تحویلی مهرماه امسال ۲۶۵ کلاس درس معادل ۴۴ درصد احداثی،۱۸۰ کلاس درس معادل ۳۰ درصد تخریبی و بازسازی و ۱۵۵ کلاس درس معادل ۲۶ درصد توسعه‌ای هستند.

وی افزود: این رشد و ارتقا سرانه آموزشی با همکاری مسئولان استانی و همچنین خیران و دلسوزان حوزه آموزشی رقم خورده است و در تلاش هستیم با وحدت و هماهنگی عقب ماندگی در توسعه فضای آموزشی استان جبران شود.

خانچی همچنین با اشاره به برچیدن کلاس‌های سنگی، ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ تعداد کلاس‌های سازه سنگی در استان هزار و ۲۴۰ کلاس بوده که در ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد ۵۲۰ کلاس آن برچیده و ۲۱۰ کلاس دیگر در حال انجام است.

خوزستان جایگاه سوم کشور به لحاظ تعداد دانش آموز را دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha