هریس: ترامپ برای فرار از انجام مناظره دوم بهانه می‌آورد

تهران- ایرنا- کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده با تاکید بر لزوم انجام مناظره دوم با دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور، تاکید کرد: ترامپ برای فرار از انجام مناظره دوم بهانه می‌آورد.

به گزارش بامداد دوشنبه ایرنا به نقل از رویترز، هریس در جمع حامیانش در شهر نیویورک که در یک گردهمایی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی به کارزار انتخاباتی او شرکت کرده بودند، گفت: ترامپ باید انجام مناظره دوم را بپذیرد زیرا من به شدت احساس می‌کنم که این حق مسلم مردم و رأی‌دهندگان آمریکایی است که ما یک بار دیگر قبل از روز انتخابات مناظره کنیم.

نامزد حزب دموکرات در ادامه با اشاره به مخالفت ترامپ با برگزاری مناظره دوم، خاطرنشان کرد: ترامپ برای فرار از انجام مناظره دوم بهانه می‌آورد.

به نوشته رویترز، ترامپ روز شنبه در جریان سخنرانی خود در جمع هوادارانش در کارولینای شمالی در واکنش به پیشنهاد برگزاری مناظره دوم از سوی هریس، گفت: مشکل این است که دیگر برای برگزاری مناظره دوم خیلی دیر شده، چرا که همین الان هم رأی‌گیری آغاز شده است.

به نوشته رویترز، در حالی که هنوز حدود ۵۰ روز تا روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ سه‌شنبه ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳) زمان باقی مانده اما رای گیری زودهنگام از روز جمعه (۲۰ سپتامبر/ ۳۰ شهریور) در ایالت‌های ویرجینیا، مینه‌سوتا و داکوتای جنوبی این کشور آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، آمریکایی‌ها روز سه‌شنبه ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳) برای انتخاب رئیس جمهور بعدی آمریکا به پای صندوق‌های رای می‌روند. برنده این انتخابات، دوره چهار ساله ریاست جمهوری را از ژانویه ۲۰۲۵ آغاز خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha