ترامپ با برگزاری دو مناظره با هریس موافقت کرد

تهران- ایرنا- مایکل تایلر مدیر ارتباطات تیم انتخاباتی کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در بیانیه‌ای اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری با برگزاری دو مناظره با هریس موافقت کرده است.

به گزارش بامداد جمعه ایرنا به نقل از پایگاه خبری فوربس، در بیانیه مدیر ارتباطات تیم انتخاباتی هریس با اشاره به اینکه بحث درباره مناظره‌ها به پایان رسیده، آمده است: تیم انتخاباتی دونالد ترامپ پیشنهاد ما برای برگزاری سه مناظره شامل برگزاری ۲ مناظره میان نامزدهای ریاست جمهوری و برگزاری یک مناظره میان معاونان آنها را پذیرفته است.

تایلر در ادامه با تاکید بر اینکه رأی‌دهندگان آمریکایی شایستگی این را دارند که کاندیداهای بالاترین مقام در این سرزمین دیدگاه‌های خود را برای آینده ایالات متحده در معرض قضاوت عموم قرار دهند، گفت: هر چه بیشتر ترامپ و جی دی ونس معاون انتخابی او به مغلطه‌ بازی‌های خود در مورد برگزاری مناظره‌ها ادامه دادند، ماهیت واقعی‌ و متزلزل‌ آنها برای مردم آمریکا آشکارتر شد و الان دیگر زمان آن مغلطه‌ بازی‌ها به سر رسیده است.

به نوشته پایگاه خبری فوربس، هریس و ترامپ روز پنجشنبه (به وقت محلی) متعهد شدند که در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) به میزبانی شبکه تلویزیونی ای بی سی با یکدیگر مناظره کنند.

در همین حال تیم والز معاون انتخابی هریس و ونس معاون انتخابی ترامپ هم متعهد شدند که در روز اول اکتبر (۱۰ مهر) به میزبانی شبکه تلویزیونی سی بی اس با یکدیگر مناظره کنند.

به گزارش ایرنا، جو بایدن رئیس جمهور ۸۱ ساله آمریکا سرانجام پس از بحث‌های بسیار بر سر نامزدی او در انتخابات ۵ نوامبر امسال (۲۰۲۴) برابر با ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳و توانایی رقابتش با دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در این انتخابات، روز یکشنبه به وقت محلی از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور کنار کشید و از کامالا هریس معاون خود در دوره ریاست‌جمهوری به‌ عنوان نامزد حزب دموکرات حمایت کرد.

آمریکایی‌ها روز سه‌شنبه ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳) برای انتخاب رئیس جمهور بعدی آمریکا به پای صندوق‌های رای می‌روند. برنده این انتخابات، دوره چهار ساله ریاست جمهوری را از ژانویه ۲۰۲۵ آغاز خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha