پیشتازی بانک مسکن در افتتاح شعبه قرض‌الحسنه در زاهدان؛ ستودنی است

تهران- ایرنا- سردار محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه برگزاری مراسم افتتاح نخستین شعبه قرض‌الحسنه بانک مسکن در زاهدان عنوان کرد: پیشتازی بانک مسکن در افتتاح شعبه قرض‌الحسنه در زاهدان؛ ستودنی است و امیدواریم که همه کشورهای اسلامی از این اقدام بانک مسکن الگو بگیرند و ارائه خدمات قرض‌الحسنه در کشورهای جهان سوم توسعه یابد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ وی همچنین با اشاره به توسعه فعالیت های اقتصادی استان در بخش های مختلف از جمله دریایی، گردشگری، معدن، کشاورزی و ... گفت: استان سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت های بسیاری است و بانک مسکن با افتتاح این شعبه، نقش بسزایی در رشد این بخش ها در استان خواهد داشت.

سردار کرمی با بیان این مطلب که بسیاری از پروژه های نهضت ملی مسکن در استان از پیشرفت مطلوبی برخوردارند؛ از ارائه خدمات بانک مسکن در راستای پیشبرد این طرح و پیشتاز در نهضت ملی مسکن استان نیز قدردانی کرد.

وی افزود: کسب این موفقیت ها در بانک مسکن مرهون مدیریت آقای دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل محترم بانک و اراده و تلاش کارکنان بانک مسکن می باشد که بسیار ستودنی است.

سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن نیز سردار کرمی استاندار سیستان و بلوچستان را فردی با اندیشه های ژرف و نگاه توسعه ای و استراتژیک دانست و افزایش رشد و توسعه استان را مرهون این اندیشه و درایت بیان کرد.

حسینی افزود: استان سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت های بی نظیری است که توجه به آنها می تواند موجب رشد و شکوفایی اقتصادی و توسعه همه جانبه استان شود و ان شاءالله با همکاری استاندار محترم و ارائه خدمات بانکی مطلوب بویژه در بخش قرض الحسنه توسط بانک مسکن، شاهد رشد بیش از پیش استان و رفاه مردم عزیز زاهدان باشیم.

لازم به ذکر است که تاکنون قرارداد ساخت بیش از ۹ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان زاهدان منعقد شده است.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha