فرماندار شاهرود برای تحقق مطالبات کارکنان راه‌آهن قول پیگیری داد

شاهرود - ایرنا - جمعی از کارکنان شاغل راه آهن شمالشرق(۱) مستقر در شاهرود با اجتماع در محل کار خود و فرمانداری، اجرای عادلانه طرح طبقه‌بندی مشاغل و توجه به مشکلات صنفی و حقوقی خود را خواستار شدند که فرماندار ویژه شاهرود در این زمینه قول پیگیری داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حدود ۶۰ نفر از کارکنان شاغل شرکت راه آهن شمالشرق(۱) برای احقاق حق خود در زمینه مشکلات عدیده صنفی و حقوقی در محل فرمانداری شاهرود اجتماع کردند.

این کارکنان از مدیریت در برقراری عادلانه اجرای این طرح گلایه‌مند هستند و معتقدند که برخی مدیران افزایش ضریب دستمزد را فقط برای بعضی افراد به صورت سلیقه‌ای و تبعیض‌آمیز اعمال می‌کنند.

آنها از کیفیت لباس، وضعیت خدمات، سرویس‌های بهداشتی و وضعیت نظافت مساجد بین راهی گلایه داشتند.

فرماندار شاهرود برای تحقق مطالبات کارکنان راه‌آهن قول پیگیری داد

مطالبات کارکنان راه آهن شاهرود پیگیری می‌شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این زمینه روز دوشنبه اظهار کرد: نشستی با نمایندگان کارکنان راه‌آهن شمالشرق(۱) در فرمانداری برگزار و خواسته‌های آنها به صورت مکتوب ثبت شد.

ابوطالب جلالی با اشاره به اینکه برخی از مطالبات آنها قابلیت طرح و پیگیری در شهرستان شاهرود و استان سمنان دارد، افزود: برخی خواسته‌ها طی مکاتبه‌ای از مسوولان در تهران پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: موضوع اصلی و درخواست این کارکنان بحث شاخص‌هایی است که مبنای حقوق آنها قرارگرفته است و در مزایای حقوق پرداختی آنان تاثیر زیادی دارد.

فرماندار ویژه شاهرود تصریح کرد: آنها معتقدند ضریب‌ها توسط برخی از مدیران و اعضای هیات مدیره به صورت سلیقه‌ای اعمال شده است.

راه آهن شمالشرق(۱) حدود ۴۰۰ لوکوموتیوران، ۶۰ رییس قطار،۵۰ نفر عوامل ترافیکی (سوزنبان) و نیروی خدماتی و تاسیساتی دارد.

به گزارش ایرنا، محدوده استحفاظی اداره کل راه آهن شمال‌شرق (۱) از سوزن خروجی ایستگاه گرمسار تا سوزن ورودی ایستگاه نقاب به طول ۵۴۰ کیلومتر و به صورت دوخطه است که ۵۸ درصد از مسیر پرتردد تهران- مشهد را دربرمی‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha