رزمایش دیدار با ۳۰۰ خانواده معظم شهدا در استان ایلام آغاز شد

ایلام -ایرنا-  رزمایش دیدار با ۳۰۰ خانواده معظم شهدا در استان ایلام به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرایی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام روز دوشنبه در حاشیه این رزمایش با تسلیت حادثه طبس، اظهار کرد: این رزمایش با محوریت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در مرکز استان و تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

«محمد رحیمی» با بیان اینکه استان ایلام بیش از سه هزار شهید را تقدیم آرمانهای نظام مقدس اسلامی کرده است، بیان کرد: در این رزمایش تمامی مدیران با خانواده های معظم شهدا دیدار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه همانگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند استان ایلام دژ محکم انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس بوده است، افزود: از ابتدای شهریورماه تا پایان هفته دفاع مقدس حدود ۱۲۴۰ دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با همکاری و مشارکت سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام برگزار می‌شود.

 رزمایش دیدار با ۳۰۰ خانواده معظم شهدا در استان ایلام آغاز شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خاطرنشان کرد: دیدار و حضور مسئولان در بین خانواده‌های معظم شهدا، نقش مهمی در راستای تکریم خانواده‌های معزز شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت و زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha