۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۶
کد خبر: 85605064
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فیلم|دومین رزمایش رهروان شهدا در استان تهران برگزار شد

شهرری - ایرنا - دومین رزمایش رهروان شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس در ۱۴ شهرستان استان تهران به صورت ویدئو کنفرانس روز دوشنبه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دومین رزمایش معنوی، اخلاقی و اعتقادی با حضور سردار قربان محمد ولی زاده فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، حجت‌الاسلام علی معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، غلامرضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ تهران (شهرری) و دیگر مسئولین لشکری و کشوری در منزل شهید مدافع حرم مصطفی محمد میرزایی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران در این مراسم با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: با همکاری همه مسئولان، ادارات و مردم شهرستانهای استان تهران از ۲۹ شهریور به مدت یکماه برای شرف یابی محضر خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان گروههای مختلف با این عزیران دیدار می کنند و یاد و خاطره شهیدانشان را زنده نگه می دارند.

ما هرچه داریم از هفته دفاع مقدس داریم

فیلم|دومین رزمایش رهروان شهدا در استان تهران برگزار شد

مادر شهید مصطفی میرزایی در این مراسم با اشاره به مقام بالای شهیدان و افتخاری مادر شهید گفت: ماهرچه داریم از هفته دفاع مقدس است و اگر بچه هایمان به این درجه بالا (شهادت) نائل آمدند از خون پاک شهدا و هشت سال دفاع مقدس بوده است.

وی افزود: ما هفته دفاع مقدس را الگوی زندگیمان قرار دادیم که خدا را شکر نتیجه بخش بود و افتخار شهادت به فرزندمان رسید.

این مادر شهید خاطرنشان کرد: من سه فرزند پسر دیگر هم دارم و حاضرم جان آنها را نیز فدای اسلام و حتی کودکان مظلوم غزه کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha