۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۰۱
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85605203
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تهدید رژیم صهیونیستی به بمباران منطقه البقاع لبنان

تهران – ایرنا – ارتش رژیم صهیونیستی با تهدید اهالی منطقه البقاع در شرق لبنان، از آنها خواست در مدت دو ساعت منازلشان را ترک کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های عربی، ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد حملات گسترده‌ای را به منطقه البقاع آغاز خواهد کرد.

ارتش رژیم اشغالگر همچنین ادعا کرد که موشک‌ها و پهپادهایی در برخی از منازل در منطقه بقاع، نگهداری می‌شود که هواپیماهای این رژیم قبل از شلیک این موشک‌ها، آنها را مورد هدف قرار خواهند داد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین در ادامه ادعاهای خود افزود: در همه منازلی که در لبنان مورد حمله قرار دادیم سلاح‌هایی از حزب الله وجود داشته است.

ارتش اسرائیل تاکید کرد که مأموریتش، بازگرداندن اهالی مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی به شهرک‌هایشان است.

ارتش رژیم صهیونیستی افزود: به سلاح‌های استراتژیک حزب الله در بقاع حمله می‌کنیم و غیر نظامیان این منطقه باید آن را ترک کنند.

ارتش رژیم اشغالگر همچنین گفت: در اکثر مناطق لبنان، موشک‌ها و پهپادهایی وجود دارند که ما آنها را بمباران خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی همچنین طی عملیات تروریستی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در لبنان، با منفجر کردن هزاران دستگاه پیجر، بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطی، دست‌کم ۳۷ شهروند لبنانی را شهید و بیش از چهار هزار نفر دیگر را زخمی کرد.

بسیاری از کشورهای جهان و نهادهای بین‌المللی انفجارهای اخیر در لبنان را محکوم و بر لزوم کاهش تنش‌ها در منطقه تاکید کرده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی طی دیروز و امروز دوشنبه بر شدت حملات هوایی خود به مناطق مختلف لبنان افزوده است که تاکنون ۵۰ شهید و بیش از ۳۰۰ زخمی برجای گذاشته است. این جنایات با پاسخ موشکی و پهپادی حزب الله لبنان روبرو شده است.

دبیرکل حزب الله لبنان اخیرا تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با عملیات تروریستی اخیر خود در لبنان، همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشت و تاوان سختی خواهد پرداخت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha