۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85605660
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۷۲ هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در بروجرد ارائه شد

بروجرد - ایرنا - رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بروجرد گفت: ۶۷۲ هزار و ۹۳ نفر ساعت آموزش‌های مهارتی به سه هزار و ۷۰۸ نفر در بخش‌های مختلف فنی و حرفه‌ای نیمه نخست امسال در این شهرستان ارائه شد.

عزیز اله قائد رحمت" روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۱۰ هزار و ۴۱۰ نفر ساعت معادل ۱۱۰ نفر دوره آموزش های فنی و حرفه به دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی و ۱۹ هزار و ۶۱۱ نفر ساعت معادل ۱۷۶ نفر در این مدت به دانشجویان ارائه شد.

وی اظهار کرد: ۱۳ هزار و ۲۵۰ نفر ساعت معادل ۶۵ نفر به زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده آنها و ۶ هزار و ۱۵۰ نفر ساعت معادل ۲۷ نفر به زنان خانه دار آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای ارائه شده است.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بروجرد بیان کرد: همچنین ۲۵ هزار و ۹۵۸ نفر ساعت معادل ۱۸۲ نفر دوره آموزش در سکونتگاه های غیر رسمی و ۴۳ هزار و ۴۹۳ نفر ساعت معادل ۲۹۴ نفر دوره آموزش های فنی و حرفه ای به زندانیان ارائه شده است.

قائد رحمت اضافه کرد: در بخش آموزش ساکنان مناطق روستایی ۲۹ هزار و ۱۸۴ نفر ساعت آموزش معادل ۱۶۱ نفر دوره و در بخش سربازان وظیفه به ۵۵ هزار و ۵۵۹ نفر ساعت معادل ۴۰۱ نفر، آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای ارائه شده است.

وی یادآور شد: در بخش آموزشگاه‌های آزاد نیز ۲۹۶ هزار و ۱۳۵ نفر ساعت معادل یک هزار و ۳۱۶ نفر آموزش های فنی و حرفه ای ارائه شد.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بروجرد گفت: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در بخش کودکان کار، شاغلان بنگاه های اقتصادی، متقاضیان مهارت آموزی، دانشجویان و دانش آموزان از دیگر بخش هایی هستند، که در ۶ ماهه نخست امسال به آنها آموزش های فنی و حرفه ای ارائه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha