رفع نواقص ورزشگاه یادگار امام تبریز برای میزبانی بازی های آسیایی تراکتور

تبریز- ایرنا- معاون فنی و عمرانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: رفع نواقص ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برای میزبانی بازی های خانگی تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا سطح ۲ اولویت اصلی بوده و این اقدام آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، عطا شرفشاهی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: عملیات ارتقا سیستم نور استادیوم این ورزشگاه آغاز شده و تا قبل از نخستین بازی تراکتور در آسیا و حضور نمایندگان AFC بهره برداری می شود.

وی ادامه داد: ارتقا نور استادیوم یادگار امام ره به عنوان نخستین استادیوم کشور به ال ای دی یکی از مهمترین اهداف مهم اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی است که عملیات نصب آن با ۳۵۰ میلیارد ریال به پیمانکار واگذار شده است.

شرفشاهی افزود : افزایش روشنایی استادیوم و رسیدن به استاندارد های ای اف سی و فیفا برای میزبانی بازی های تیم تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا و حتی میزبانی تیم ملی فوتبال، ضروری است و در این طرح ارتقا و تعویض ۲۶۰ پروژکتور آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، روشنایی ورزشگاه یادگارامام برای بازی های آسیایی از ۱۲۰۰ لوکس به ۲ هزار لوکس افزایش می یابد ضمن اینکه اسکوربرد این ورزشگاه نیز با ۷۰ میلیارد ریال تا هشتم مهر ماه تعویض و اسکوبردی متناسب با استاندار های کنفدراسیون فوتبال آسیا نصب خواهد شد.

پیش از این نیز گیت های ورودی این ورزشگاه به تعداد ۷۲ عدد نصب و راه اندازی شده و راه دسترسی بانوان نیز از سوی شهرداری تبریز به بهره برداری رسیده بود.

تیم فوتبال تراکتور در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا سطح ۲ در قطر مقابل الوکره این کشور به نتیجه 3 بر صفر برنده شد و در دومین بازی که چهارشنبه ۱۱ مهر برگزار می شود در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز میزبان تیم موهون باگان هند خواهد بود.

تراکتور ایران در گروه A این رقابت ها با روشن تاجیکستان، موهون باگان هند و الوکره قطر هم گروه است و با سه امتیاز از یک بازی در صدر این گروه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha