روحیه انقلابی و شهادت طلبی نسل‌های جدید کابوسی ناتمام برای دشمنان نظام است

اهواز - ایرنا - فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب گفت: روحیه انقلابی و شهادت طلبی نسل‌های جدید و همچنین تقویت جبهه مقاومت، کابوسی ناتمام برای دشمنان این نظام اسلامی است.

به گزارش ایرنا، سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا روز سه شنبه در آیین راه‌اندازی نخستین تور گردشگری دفاع مقدس در مناطق عملیاتی اهواز، اظهار کرد: این تور گردشگری برای اولین بار در کشور برای دختران و پسران آغاز شده و بی شک برای انتقال دستاوردهای دفاع مقدس و آشنایی این نسل جوان با ارزش های دوران دفاع مقدس یکی از راه های موثر است.

وی افزود: قرارگاه کربلا یکی از مقرهای مدیریت جنگ در دوران دفاع مقدس بوده که بسیاری از فرماندهان و سرداران رشید اسلام از این منطقه، عملیات‌های غرور آفرین را مدیریت می‌کردند.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب ادامه داد: چنین حرکت‌های فرهنگی برای نسل امروز ما یکی از ضرورت ها است چرا که دشمن نسل جدید را مورد هدف قرار داده و با جنگ نرم و ابزار رسانه ای خود همواره برای گمراه کردن آن ها و ایجاد شکاف بین جوانان و نوجوانان، تلاش می‌کند.

وی بیان کرد: همواره یکی از نگرانی‌های رژیم صهیونیستی جنایتکار و جعلی، بیداری ملت ایران و به خصوص نگرش نسل جدید نسبت به ارزش های دفاع مقدس، است که تاکنون در این زمینه باوجود تمامی ابزارهای نوین خود، ناکام مانده است.

به گزارش ایرنا، تور گردشگری دفاع مقدس برای اولین بار در سطح کشور به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارش های دفاع مقدس خوزستان، قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب غرب، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی و سپاه خوزستان با هدف آشنایی هرچه بیشتر نسل های جدید با ارزش های دفاع مقدس، مناطق عملیاتی ، زندگی شهدا، دستاوردهای دفاع مقدس، نمایش اقتدار و پیشرفت تجهیزات نظامی و دفاعی و معرفی قرارگاه های مدیریت جنگ در دوران دفاع مقدس، راه اندازی شده است.

در افتتاحیه این تور گردشگری جمعی از دختران دانش آموز از یادمان شهدا، موزه دفاع مقدس و بخش های مختلف قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب غرب به عنوان یکی از مقرهای اصلی مدیریت جنگ بازدید کردند.

بازدید از سایر مناطق عملیاتی خوزستان و آشنایی با شهدا و دستاوردهای دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های تور گردشگری دفاع مقدس در هفته های آینده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha