حضور در مناطق عملیاتی برای پیوند نسل ها یک ضرورت اجتماعی است

اهواز – ایرنا- رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: حضور در مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس برای ایجاد پیوند بین نسل های انقلاب و انتقال ارزش های دفاع مقدس یک ضرورت اجتماعی است.

حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان روز شنبه در جریان بازدید از قرارگاه کربلا از یادمان های دفاع مقدس و شرکت در آیین تجلیل از شهدای گمنام در این قرارگاه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس آثار و برکات زیادی برای نسل های جنگ ندیده و نسل نوجوان ما که شیفته و دوستدار انقلاب اسلامی ، امام(ره) و رهبری هستند دارد و ایام سال نو بهترین زمان برای پیوند ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و جوانان این مرز و بوم است.

وی گفت: اگر این پیوند نبود شهید حججی ها که دوران جنگ را ندیده بودند متولد نمی شدند و هزاران کیلومتر دورتر از وطن به مصاف دشمنان اسلام نمی رفتند.

حجت الاسلام پورخاقان در ادامه حضور ۳۰ میلیون نفری مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی را نمونه ای دیگر از این پیوند مقدس بین نسلی بیان کرد و گفت: جوانان ما حضور در مناطق عملیاتی و معطر کردن روح و جسم خود با شهدا را غنیمت بشمارند و از این فرصت برای آشنایی با کسانی که خود را فدای دفاع از کشور اسلامی کردند استفاده کنند و بدانند که این انقلاب با آبیاری صدها هزار شهید به دست آمده و همچنان به راه با صلابت خود ادامه می دهد.

به گزارش ایرنا رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح از بخش های مختلف فرماندهی قرارگاه کربلا که یکی از مراکز مهم هدایت جنگ در هشت سال دفاع مقدس بود بازدید و از نزدیک با حوادث و اتفاقاتی که در این قرارگاه در هشت سال جنگ تحمیلی رخ داد آشنا شد.

وی از سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب به خاطر تلاش برای نگهداری و حفاظت از آثار گرانبهای دفاع مقدس در این قرارگاه قدردانی کرد.

حجت الاسلام پورخاقان دیروز برای یک سفر ۲ روزه وارد خوزستان شد و طبق برنامه قرار است از یادمان های دفاع مقدس در استان خوزستان بازدید کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha