آزمایشگاه تست و بررسی محصولات شرکت آروا افتتاح شد

تهران- ایرنا- فاز نخست اولین آزمایشگاه مرجع صنعت ابزار در کارخانه شرکت آروا با حضور مسئولین این مجموعه و همچنین محسن سیفی مدیر عامل بانک صادرات افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قائم مقام مدیر عامل شرکت آروا در حاشیه مراسم راه اندازی اولین آزمایشگاه مرجع صنعت ابزار در کارخانه این شرکت در نشست خبری با اصحاب رسانه، به علت راه اندازی آزمایشگاه صنعت ابزار در ایران اشاره کرد و اظهار داشت: صنعت ابزار ایران تاکنون هیچ متولی مشخصی در زمینه متناسب کردن و بومی سازی با شرایط کشور را نداشت تا این صنعت را وارد کشور کند.

حمید مصلایی افزود: در مرحله اول صنعت وارد کشور شده و سپس ابزار نحوه ساخت، نحوه کنترل کیفیت و اینکه چه ابزارها و ابزارآلات و نیز چه استانداردهایی را باید به مصرف کننده ارائه داد نیز مورد توجه قرار گرفته و وارد کشور شد و الزامات برآورده شده مورد توجه و تاکید قرار گرفت و در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: در مرحله بعدی به سراغ خط تولید رفته و احساس نیاز در بخش کنترل و کیفیت ابزار آلات تولیدی وجود داشت و چیزی که ما در خط تولید پیاده سازی کردیم به ما اطمینان خاطر داد که این ابزار آلات دارای کیفیت مناسب و درخور مصرف کننده هستند.

آزمایشگاه تست و بررسی محصولات شرکت آروا افتتاح شد

*آزمایشگاه منطبق با الزامات استانداردی دنیا راه اندازی شد

قائم مقام مدیر عامل آروا خاطر نشان کرد: تجهیز آزمایشگاهی منطبق با الزامات استانداردی دنیا در برنامه ها و اولویت های این مجموعه قرار گرفت و بر همین اساس هر دستگاهی که در این کارخونه تولید می شود تست شده و همه موارد نیز پاسخگوی تمامی الزامات استاندارد است.

وی در ادامه این مطلب با بیان اینکه تمامی استانداردها هم بومی شده و متناسب با ذائقه مصرف کننده است، افزود: شاید طریق استفاده مصرف کننده ایرانی با دستگاه، متفاوت با روش فرد دیگر در سایر کشورها باشد و همچنین کاربری متفاوتی داشته باشد.

مصلایی خاطر نشان کرد: دستگاه ها متناسب سازی و سازگار با محیط شده و بر همین اساس در این آزمایشگاه تمام دستگاه ها قابلیت تست کردن دارند.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه هایی که تولید داخل نباشد نیز در این مجموعه قابلیت تست کردن را دارد و این موضوع بیانگر توانمندی نیروهای ایرانی است.

قائم مقام مدیر عامل آروا تاکید کرد: دستگاه هایی که تولید این مجموعه نباشند و در گروه صنعت ابزار قرار دارند نیز قابلیت تست دارند.

آزمایشگاه تست و بررسی محصولات شرکت آروا افتتاح شد

*آروا قابلیت رقابت با سایر کشورها را دارد

وی با تاکید بر اینکه کیفیت و قیمت مناسب دستگاه از اولویت های مورد توجه این مجموعه است، گفت: با کمک و مساعدت گروه مهندسی توانستیم دستگاه هایی را وارد و یا تولید کنیم که تماماً الزامات استانداردی رو برآورده کرده و به مشتریان برای استفاده از این ابزار اطمینان خاطر می دهیم.

مصلایی خاطر نشان کرد: گارانتی که به مشتری داده می شود و پشتیبانی که از مشتری می شود در واقع نشان دهنده دقت و انتخاب متریال در نحوه ساخت دستگاه‌ها است.

وی یادآور شد: کاربرانی که این دستگاه ها را تولید کرده و کاربرانی که این دستگاه را کنترل کیفیت می کنند در کنار این آزمایشگاه فعال هستند.

قائم مقام مدیر عامل آروا به اهمیت صادرات اشاره کرد و گفت: با توجه به قیمت ها و کیفیت عالی محصولات قطعاً درصدد انجام صادرات محصولات این کارخانه هستیم به ویژه در حال حاضر از نظر استاندارد و کیفیت قابلیت رقابت با برندهای بزرگ جهانی را داریم.

وی اذعان داشت: هم اکنون مدعی هستیم که اگر یکی از برندهای جهانی به هر دلیلی بخواهد وارد خاک ایران شود و محصولی را تولیدی و راه اندازی کند قادر به رقابت و حتی همراهی هستیم.

آزمایشگاه تست و بررسی محصولات شرکت آروا افتتاح شد

*راه اندازی آزمایشگاه تست و بررسی محصولات شرکت آروا با نیروهای متخصص

قائم مقام مدیر عامل آروا به راه اندازی آزمایشگاه با همراهی نیروهای متخصص اشاره کرد و گفت: راه اندازی آزمایشگاه از همان ابتدا با استفاده از نیروهای متخصص داخلی آغاز شد اما با توجه به اینکه نیروهای متخصص داخلی، آزمایشگاهی با این ابعاد و شکل نساخته و تجهیز نکرده بودند از مشاورین خارجی فعال در این صنعت نیز بهره گرفته شد.

وی تاکید کرد: مهمترین عاملی که در حال حاضر وجود داشته و مورد توجه قرار دارد این است که اکنون تیم داخلی آروا قابلیت و توانایی دارد که علم خود را از نظر تولید ابزار، تست، متریال و موادی که قرار است ابزارآلات مورد استفاده قرار بگیرد را در اختیار همگان قرار داده و تمامی افرادی که وارد آروا می شوند مورد آموزش و یادگیری قرار می گیرند.

آزمایشگاه تست و بررسی محصولات شرکت آروا افتتاح شد

*محصولات آروا مورد رضایت و اعتماد مشتریان است

مدیر عامل آروا در ادامه این نشست خبری اظهار داشت: ۷۰ ماه گارانتی که این شرکت برای محصولات خود قرار داده برای فروش، تبلیغات و یا مارکتینگ نبوده بلکه طراحی محصول و استانداردهای لازم و خدمات به صورت مطلوب ارائه می شد و کارها ارزنده و مطلوب با مهندسی بسیار خوب انجام می گیرد.

محمد امین مصلایی‌ پور یزدی افزود: دستگاه ها به گونه ای طراحی شده که منطبق بر استانداردهای جهانی است و مورد رضایت مصرف کنندگان بوده و سعی شده تا هیچ گونه خرابی را پس از فروش نداشته باشد.

وی عنوان کرد: خدمات پس از فروش در واقع اطمینان از تولیدات و محصول مرغوب از سوی این کارخانه بوده و تاکنون مشکلی در این زمینه وجود نداشته و کالاها مورد رضایت مشتریان بوده است که این نشان از تلاش مهندسین و مجموعه آروا است.

کارخانه آروا، اولین کارخانه در ایران است که تمام استاندارد های جهانی را جهت بومی سازی صنعت ابزار در ایران تدوین و اجرایی کرده است. هم اکنون واحد های مختلفی از قبیل: مهندسی، کنترل کیفیت، R&D و… در کارخانه آروا جهت تولید و ساخت بهترین و با کیفیت ترین ابزار آلات در حال فعالیت هستند.

کارخانه آروا با اشتغالزایی بیش از ۸۵۰ نفری در شهرک صنعتی شمس آباد فعال است.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha