سیما خضرآبادی: می‌خواستم دینم را به شهدای مدافع سلامت ادا کنم اما نشد

تهران- ایرنا- سیما خضرآبادی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می‌گوید: با بازی در «ابر می‌بارد» می‌خواستم دِینم را به شهدای مدافع سلامت بویژه «نرجس خانعلی‌زاده» ادا کنم که با تغییراتی که در فیلمنامه افتاد و اتفاقات دیگر، این آرزو محقق نشد.

سیما خضرآبادی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره بازی در سریال ابر می‌بارد اظهار داشت: ابتدا سریال به شکل دیگری نوشته شده بود اما با تغییراتی که کرد و آنگونه که می‌خواستم نتوانستم با بازی در نقش نرجس دینم را به این پرستار شهید ادا کنم.

ابر می‌بارد به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا معینی از دی ماه سال ۱۴۰۱ از شبکه دوم سیما پخش شد. در این سریال، زندگی و ایثارگری پرستاران به ویژه شهدای سلامت و گروه‌های جهادی در دوران اوج کرونا به تصویر کشیده می‌شود. همچنین نخستین روزهای تلخ شیوع ویروس کرونا و زحمات و مشکلات کادر درمان برای کمک به بیماران و مهار این بیماری، به نمایش گذاشته شده است.

از نظر اجرایی انتظار بیشتری داشتم

خضرآبادی درباره نحوه انتخاب خود برای ابر می‌بارد گفت: بعد از بازی در بچه مهندس ۴، از آنجایی که بازی‌ام را دیده بودند و من هم فیلمنامه را دوست داشتم، برای ایفای نقش در مجموعه ابر می‌بارد انتتخاب شدم. اما از نظر اجرایی انتظار بیشتری داشتم.

سیما خضرآبادی: می‌خواستم دینم را به شهدای مدافع سلامت ادا کنم اما نشد
سیما خضرآبادی در سریال «ابر می‌بارد»

او که پیشتر بازی در صحنه تئاتر با مدرسه پینیکیو را در کارنامه کاری هنری خود دارد، با بیان این‌که پس از ابر می‌بارد تمامی پیشنهاد مبنی بر بازی را رد کرده و عمده این کارها برای تلویزیون بوده است، تصریح کرد: می‌خواهم حرفه‌ای‌تر کار کنم، لذا هیچ کاری را قبول نکردم.

بازیگر قرار نیست هر نقشی را بپذیرد و در هر کاراکتری ظاهر شود خضرآبادی همچنین گفت: بازیگر قرار نیست هر نقشی را بپذیرد و در هر کاراکتری ظاهر شود، من خودم بالشخصه معتقدم که یک بازیگر باید گزیده کار باشد و بهترین نقش‌ها را بازی کند. بیشتر بازی کردن به معنای بازیگر خوب بودن نیست.

او تاکید کرد: کار کردن با کارگردان‌های معروف و مشهور را دوست دارم و برای ایفای نقش در کار این کارگردان‌ها تمام تلاشم را می‌کنم چرا که تجربه‌های ارزشمندی است و برای هر بازیگری پیش نمی‌آید.

سیما خضرآبادی: می‌خواستم دینم را به شهدای مدافع سلامت ادا کنم اما نشد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha