رییس جمهور در صحنه عمل به شعار وفاق ملی پایبند است

یاسوج - ایرنا - وزیر کشور با اشاره به شعار محوری و راهبردی دکتر پزشکیان رییس دولت چهاردهم در دوران کوتاه فعالیتش گفت: رییس جمهور به شعار و تعهد خود در زمان انتخابات یعنی وفاق ملی و حفظ انسجام ملی برای عبور از تنگناها و مشکلات کشور پایبند و برعهدی که با مردم بسته استوار است.

به گزارش ایرنا، اسکندر مومنی عصر سه شنبه در آیین معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کشور بزرگ ایران متشکل از اقوام و تفکرات سیاسی مختلف است افزود: دکتر پزشکیان بر استفاده از همه ظرفیت های انسانی برای مدیریت کشور مصمم است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: یک تفکر،یک قوم یا گروه خاص نمی تواند کشوری بزرگ و متشکل از ۸۰ میلیون نفر را اداره کند و همه باید باید در اداره کشور سهیم باشند.

وی تاکید کرد: رییس دولت چهاردهم در انتخاب کابینه نشان داد که وفاق ملی یک شعار نیست بلکه یک راهبرد واقعی برای اداره کشور است.

مومنی عنوان کرد: کشورمان امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند همدلی است گفت: همه نخبگان و سرمایه های انسانی باید برای آینده بهتر سهیم شوند.

وزیر کشور با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در یک انتخابات رقابتی رییس جمهور منتخب خود را انتخاب کردند ابرازامیدواری کرد: شعار وفاق ملی افزون بر همبستگی به عزت و پیشرفت کشورمان کمک چشمگیری داشته باشد.

مومنی با یادآوری این نکته که آشنایی اش با مردم کهگیلویه و بویراحمد به دوران دفاع مقدس و همسنگری در تیپ ۴۸ فتح بر می گردد تصریح کرد: شجاعت و اخلاق مداری رزمندگان این استان زبانزد بوده است.

وی با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون شهداست تاکید کرد: سهم کهگیلویه و بویراحمد از رشادت های چهار دهه گذشته ۲ هزار شهید است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha