۴ مهر ۱۴۰۳، ۷:۳۴
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85606848
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجلیل از پیشکسوتان و جوانان عرصه فیلم و عکس حوزه دفاع مقدس اسلامشهر 

اسلامشهر - ایرنا - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز سینما به تجلیل از پیشکسوتان و جوانان عرصه فیلم و عکس پرداخت.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور رئیس شورای اسلامی شهر، مدیر اداره آموزش و پرورش، رئیس اداره بهزیستی و هنرمندان شهرستان اسلامشهر در فضایی صمیمی برگزار شد، از همه پیشکسوتان و جوانان عرصه فیلم و عکس تقدیر و تجلیل شد.

محمد نوران رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیشب ( سه شنبه ) ضمن ابراز خرسندی از ورود نوجوانان به عرصه حرفه ای هنر اظهار کرد: در این مراسم علاوه بر پیشکسوتان و جوانان، از دانش اموزان دست اندرکار ساخت مستند "فرزندان روح الله" نیز تجلیل به عمل آمد.

این مستند ۱۷ قسمته به همت مدیران شهرستان به ویژه رییس اداره آموزش و پرورش اسلامشهر و همکاری ۱۵ دانش آموز بااستعداد اسلامشهر ساخته شده که از شبکه آموزش و شبکه امید در حال پخش است.

وی در ادامه افزود: این شهرستان پتانسیل بالایی برای تولید محصولات فرهنگی و هنری حرفه ای در سطح ملی و بین المللی دارد. این اداره با تمام توان از هنرمندان و سینماگران حمایت می‌کند.

تجلیل از پیشکسوتان و جوانان عرصه فیلم و عکس حوزه دفاع مقدس اسلامشهر 

تقدیر از خانواده شهید آتش‌نشان علیرضا سفی زاده توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری اسلامشهر 

 در هفتاد و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اسلام‌شهر از خانواده شهید آتش‌نشان علیرضا سفی زاده تقدیر و تجلیل شد.

شورای اسلامی شهر و شهردار اسلامشهری  به مناسبت فرارسیدن روز آتش‌نشان در هفتاد و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر اسلام‌شهر از خانواده شهید والامقام، شهید آتش‌نشان علیرضا سفی زاده تقدیر و تجلیل کرد.

در این جلسه رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار اسلام‌شهر ضمن گرامیداشت روز آتش نشان، از رشادت‌ ها و از جان گذشتگی آتش‌نشانان قدردانی کردند .

شهید علیرضا سفی زاده فرمانده ایستگاه ۴ سازمان آتش‌نشانی در حادثه ساختمان پلاسکو در راه نجات هم وطنان به درجه رفیع شهادت رسید و پیکر مطهر ایشان در گلزار شهدای امام زاده عقیل (ع) اسلامشهر آرمیده است. 

شهرستان اسلامشهر با ۶۰ هزار جمعیت در جنوبغرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha