۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۸
کد خبر: 85606943
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان یزد تجلیل شدند

یزد- ایرنا - آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان یزد، روز چهارشنبه طی مراسمی در محل تربیت معلم شهید پاکنژاد این شهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، آیت‌الله سیدمحمد کاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و رزمندگان اسلام گفت: با وجود همه زیان‌ها و خسارت‌هایی که در دوران دفاع مقدس به ملت ایران تحمیل شد، دستاوردهای عظیمی در پرتو دفاع مقدس ایران بدست آمد .

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس دوران تربیت نسل جوان و مؤمنی بود که در هیچ دانشگاه و حوزه‌ای امکان تربیت چنین نسلی نبود اظهار کرد: به واسطه خاطراتی که ثبت و ضبط شده است، دوران دفاع مقدس گنجینه عظیم و یک دانشگاه بود که در دوران بشریت هیچ مثلی برای آن وجود نداشت.

مدرسی تصریح کرد: نه تنها شهدا و رزمندگان اسلام بلکه نسل قبل از آنها و پدر و مادر رزمندگان و شهدا به سیره و روش فرزندان خود گرویدند و با مطالعه وصیت‌نامه و سیره و روش شهدا دگرگون و متحول شدند.

وی ادامه داد: ذات انقلاب اسلامی و انقلابیون، دشمن‌ستیزی است و تا این ذات در این نظام و انقلاب وجود داشته باشد که به امید خدا برای همیشه وجود خواهد داشت طبعا دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت.

مدرسی اضافه کرد: دشمنان ما دیدند رزمندگان ما با دست خالی و به تنهایی به تمام معنا در مقابل دشمن با جلو داری مرجع تقلید و ولی فقیه زمان این چنین ایستادگی کردند، فهمیدند ملت ایران شکست‌ناپذیر است و ملتی است که به دنبال راه سیدالشهدا است‌.

امام جمعه بخش مرکزی یزد خاطرنشان کرد: امروز اگر در میدان دفاع از مردم غزه و لبنان حضور پیدا نکنیم کلام نورانی امام علی را زیر پا گذاشته‌ایم .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha