۴ مهر ۱۴۰۳، ۹:۴۲
کد خبر: 85606976
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۰ سری جهیزیه در بین زوج‌های نیازمند ایلامی توزیع شد

ایلام - ایرنا - ۱۱۰ سری جهیزیه در بین زوج‌های نیازمند و مددجوی ایلامی به همت کمیته امداد این استان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام توزیع شد.

به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام روز چهارشنبه در این آیین، اظهار کرد: کمک به ازدواج جوانان در راستای عمل به فرایض دینی، سنت‌های الهی و همچنین در راستای جوان سازی جمعیت کشور از ضروریات امروز جامعه است.

حجت الاسلام "الله کریمی‌تبار" تصریح کرد: همه مسئولان باید تلاش کنند دغدغه‌های اصلی جوانان که عمده آن اقتصادی است برطرف و مشکلات سر راه ازدواج آنان که یکی از آنها تأمین جهیزیه است، برداشته شود.

وی افزود: قشر جوان ما که همواره با مشکلات آشنایی دارند در مسیر ازدواج و زندگی مشترک از فقر هراسی نداشته باشند چرا که آغاز زندگی همواره با مشکلاتی همراه خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این آیین گفت: تعداد ۱۱۰ سری جهیزیه با همکاری و مشارکت مرکز نیکوکاری نجوا شهر ایلام در بین زوج‌های مددجوی کمیته امداد و نیازمند غیر تحت پوشش توزیع می شود.

۱۱۰ سری جهیزیه در بین زوج‌های نیازمند ایلامی توزیع شد

"ناصر مرادی پویانی" با بیان اینکه هر سری شامل ۱۸ قلم کالا و لوازم ضروری زندگی است، ابراز کرد: ارزش هر سری جهیزیه یک میلیارد ریال است که تلاش شده نیازهای ضروری زندگی زوج های جوان مددجوی و غیرمددجو تأمین شود.

وی با بیان اینکه ارزش کلی این تعداد جهیزیه نیز ۱۱۰ میلیارد ریال بوده که با مشارکت مرکز نیکوکاری نجوا تهیه شده است، افزود: مرکز نیکوکاری نجوا در شهرستان‌های مختلف استان ایلام در راستای خدمات رسانی به محرومان و مددجویان فعالیت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خاطرنشان کرد: کمیته امداد همواره از مشارکت خیرین در تأمین نیازمندی های قشر مددجو استقبال می‌کند.

به گزارش ایرنا، ۶۷هزار نفر در ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha