برخورداری ۲ هزار دانش آموز از برنامه‌های کانون‌های تابستانی امداد ایلام

ایلام -ایرنا- قائم مقام کمیته امداد استان ایلام گفت: در تابستان امسال بیش از ۲ هزار نفر از دانش آموزان مددجوی مورد حمایت این نهاد از برنامه های کانون‌های تابستانی اوقات فراغت این نهاد در سطح استان برخوردار شدهاند.

به. گزارش ایرنا، «ستار ناصری» روز چهارشنبه در آیین اختتامیه برنامه‌های کانون‌های فرهنگی، آموزشی و تابستانی این نهاد که با حضور تعدادی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: این کانون‌ها در طول مدت سه ماهه تابستان مشغول فعالیت بوده و در زمینه های آموزش مفاهیم دینی و قرآنی، مشاوره، ازدواج، تحصیل و مهارت آموزی در رشته‌های گوناگون و آموزش های شغلی به مددجویان ارائه خدمت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه برای برگزاری برنامه‌های این کانونهای فرهنگی و آموزشی ۱۱ میلیارد ریال هزینه شده است، تصریح کرد: تعدادی از این کانون‌ها بعد از فصل تابستان و معمولا در زمینه های آموزشی و مهارت آموزی فعالیت خود را ادامه خواهند داد.

ناصری با بیان اینکه توانمندسازی و فقرزدایی از رویکردهای مهم کمیته امداد استان ایلام است، تصریح کرد: مهارت آموزی و توانمندسازی خانواده‌ها به ویژه توانمندسازی اقتصادی و فرهنگی از ابزارهای مهم در راستای توانمندسازی خانواده ها بوده که امداد بصورت جدی این برنامه ها را دنبال میکند.

در پایان این آیین از دانش آموزان برگزیده و فعال این کانونها با اهدای لوح سپاس و جایزه ی نقدی تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha