۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85607085
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همدان میزبان همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شد

همدان- ایرنا- استان همدان با هماهنگی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور و در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، میزبان همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شد.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی همدان در این باره گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی گرامیداشت نیروی انتظامی جمعه سیزدهم مهرماه جاری در تمامی شهرستان‌ها برگزار می‌شود و یکی از گسترده‌ترین برنامه‌های ورزشی استان همدان به شمار می‌رود.

هادی سبزاوری افزود: این همایش در همدان صبح روز جمعه سیزدهم مهرماه از میدان قائم آغاز و محل تجمع مجتمع توریستی گردشگری عباس آباد است.

وی بیان کرد: برای این همایش جوایز ارزنده‌ای پیش بینی شده که به قید قرعه به برگزیدگان اعطا می‌شود.

دستگاه‌های اجرای پای کار باشند

فرمانده انتظامی استان همدان نیز در نشست هماهنگی برگزاری همایش بزرگ پیاده روی هفته نیروی انتظامی گفت: دستگاه‌های اجرایی با عزم و اراده راسخ برای برگزاری همایش بزرگ پیاده روی هفته فراجا پای کار باشند و برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد بزرگ همکاری کنند.

سردار سلمان امیری افزود: انتظار است علاوه بر دستگاه‌های متولی، همه دستگاه‌های فرهنگی، ورزشی پای کار بیایند چرا که هر چه قدر در این عرصه کار شود آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این نشست گفت: مقدمات برگزاری این همایش به منظور ایجاد شور و نشاط پیش بینی شده است و جلسات متعددی در این راستا برگزار شده است.

علی حقیقی افزود: خدمت در مسیر تعالی ورزش وظیفه ما است و معتقدم حوزه ورزش نه تنها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری ست و قطع به یقین باعث کاهش محیط‌های آسیب‌پذیر و موجب شور و نشاط اجتماعی می‌شود.

وی اضافه کرد: این همایش روز جمعه ۱۳ مهرماه جاری برگزار و شرکت کنندگان مسیر میدان قائم تا تپه توریستی عباس آباد را طی خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha