۹ مهر ۱۴۰۲، ۹:۲۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85244101
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همدان میزبان همایش بزرگ ورزش صبحگاهی کشور شد

همدان- ایرنا- رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان همدان گفت: همایش بزرگ ورزش صبحگاهی کشور با حضور پیشکسوتان، مربیان و فعالان این رشته ۲۵ مهرماه جاری به میزبانی شهر همدان برگزار می‌شود.

«هادی سبزواری» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رویداد ملی ورزشکاران به اجرای فعالیت بدنی خواهند پرداخت ضمن اینکه گفت وگو و تبادل تجربه بین استان‌ها پیرامون توسعه هرچه بهتر ورزش صبحگاهی مدنظر است.

وی اضافه کرد: همایش بزرگ ورزش صبحگاهی با همکاری اداره ورزش و جوانان استان همدان، معاونت توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور و با حضور مربیان مطرح و دارای مدرک ورزش صبحگاهی کشور برگزار خواهد شد.

سبزواری خاطرنشان کرد: کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان کشور به همراه معاونان حوزه وزارتخانه برای حضور در این همایش بزرگ پیاده روی دعوت رسمی شده‌اند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان همدان ادامه داد: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری منظم و با برنامه این رویداد مهم کشوری انجام شده و یکی از برنامه‌های شاخص ورزش استان در هفته تربیت بدنی امسال به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش صبحگاهی در حفظ سلامتی و نشاط افراد، خاطرنشان کرد: این همایش ورزشی با حضور جمعی از بهترین مربیان و مدرسان ورزش صبحگاهی برگزار می‌شود.

سبزواری با درخواست از دستگاه‌های اجرایی استان همدان برای همکاری دربرگزاری هرچه بهتر این همایش، افزود: ورزش صبحگاهی بهترین اقدام برای شروع فعالیت‌های روزمره است و عامل مهمی برای ایجاد و حفظ نشاط و شادابی فرد در طول روز محسوب می‌شود.

به گفته وی، فعالیت ورزش‌های همگانی استان همدان بر اساس آمارها جزو استان‌های برتر کشور به شمار می‌رود و ورزش صبحگاهی همدان فعال‌ترین در غرب ایران است.

رییس هیات ورزش‌های همگانی استان همدان اضافه کرد: امروزه ورزش صبحگاهی به عنوان یکی از رشته‌های فعال در بین آحاد جامعه به طور روزانه گسترش می‌یابد.

وی خاطر نشان کرد: ورزش صبحگاهی بهترین زمان برای شروع فعالیت روزمره زندگی مردم است و عامل مهمی در نشاط و شادابی ورزشکاران به شمار می‌رود.

سبزواری اظهار داشت: ورزش صبحگاهی نیاز به آموزش تخصصی ندارد و تمامی رده‌های سنی می‌توانند در این حوزه فعالیت داشته باشند.

همدان میزبان همایش بزرگ ورزش صبحگاهی کشور شد

لغو همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در همدان

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان همدان ادامه داد: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی همدان که قرار بود از برنامه صبح و نشاط به صورت مستقیم پخش شد، لغو شد.

سبزواری دلیل لغو این همایش را همزمانی با بازی‌های آسیایی هانگژو چین و اختصاص زمان برنامه صبح و نشاط به این رویداد بود.

وی اضافه کرد: تاکید ما بر پخش مستقیم این همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از شبکه ملی است و با توجه به اهمیت بازی‌های آسیایی، برنامه استانی همدان را در زمانی دیگر انجام خواهیم داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha