۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85607107
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گیلان تجلیل شدند

۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷
کد خبر: 85607107
پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گیلان تجلیل شدند

رشت - ایرنا - به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همزمان با سراسر کشور، امروز چهارشنبه طی مراسمی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گیلان در رشت تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، استاندار گیلان در آئین تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان اظهار کرد: دوران دفاع مقدس، جنگ بین جبهه کفر،ظلم و استکبار با جبهه حق و عدالت بود.

اسدالله عباسی اظهار کرد: جنگ ما جنگ انسانیت و ارزشهای دینی در برابر دشمنانی بود که به دنبال چپاول و به دست آوردن منابع خدادادی در سرزمینهای اسلامی بودند.

وی ادامه داد: دشمنان ما به دنبال جنگ اعتقادی بودند؛ هم اینک نیز این امر را به خوبی مشاهده می کنیم که چگونه صهیونیستها با حمایت استکبار جهانی مردم بی گناه را به خاک و خون می کشند که در این بین شاهد سکوت کشورهایی هستیم که ادعای تمدن و حقوق بشر دارند.

استاندار گیلان با اشاره به عظمت شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: ما مدیون رشادتها، شجاعتها و فداکاری‌های رزمندگان و شهدا هستیم که این عزیزان مظهر ایثار و شهادت هستند و مدال افتخار ایثارگری را به عنوان یک هدیه الهی دریافت کردند.

عباسی خاطرنشان کرد: شهدا مشعل‌داران هدایت ما هستند و با وجود شهدای گرانقدر و همچنین وجود خانواده شهدا و ایثارگران هیچگاه راه را گم نخواهیم کرد و به طور حتم همه ما قدردان فداکاری‌های رزمندگان هستیم.

مراسم تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گیلان با حضور جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده شهدا، سردار عبدالله ملکی مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار عباس بایرامی رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس، اسدالله عباسی استاندار گیلان و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی این استان و همچنین جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

در این مراسم، ۲ نماهنگ "چوم(چشم) به راه" و " پلاک" توسط پدر و مادر شهیدان والا مقام منوچهر، ایرج و محمد خدمتی رونمایی شد.

در پایان این مراسم از تعدادی از بانوان و آقایان پیشکسوت دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha