فراکسیون مقاومت مجلس دوازدهم اعلام موجودیت کرد

تهران - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از اعلام موجودیت فراکسیون مقاومت در مجلس دوازدهم خبر داد.

سید مرتضی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، درباره تشکیل فراکسیون مقاومت در مجلس دوازدهم، گفت: با توجه به وقایع امنیتی و سیاسی که در غرب آسیا به ویژه در کشورهای مقاومت از جمله فلسطین و لبنان در حال انجام است، همچنین بر اساس دستور رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان با ایشان مبنی بر اینکه مجلس دوازدهم به صورت جدی در حوزه سیاست خارجی فعال و اثرگذار شود، فراکسیون مقاومت روز گذشته تشکیل شد.

وی افزود: رئیس‌جمهور نیز در سخنان خود در نیویورک در مجمع عمومی سازمان ملل بر حمایت از جبهه مقاومت، تاکید کردند که همه این عوامل سبب شد فراکسیونی برای حمایت از جبهه مقاومت شکل بگیرد تا در عمل بتواند در این مسیر کمک مضاعفی به جبهه مقاومت نشان دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: از روز گذشته که ثبت نام نمایندگان در فراکسیون مقاومت آغاز شده است و بیش از ۶۰ نماینده در این فراکسیون ثبت نام کردند و روند ثبت نام‌ها ادامه دارد.

محمودی درباره اعضای هیأت رئیسه فراکسیون مقاومت مجلس دوازدهم، گفت: حجت الاسلام سیدمحمود نبویان به عنوان رئیس فراکسیون، روح الله متفکر آزاد و علی خضریان به عنوان نایب رئیس اول و دوم، مرتضی محمودی به عنوان سخنگو، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جایگاه خزانه دار، بهنام سعیدی و یاسر سلیمانی به عنوان دبیران اول و دوم فراکسیون مقاومت انتخاب شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha