قاچاقچی موتورسیکلت در تبریز به پرداخت ۲ برابر ارزش کالا محکوم شد
عکس تزئینی

تبریز - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: بر اساس حکم شعبه بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تبریز، قاچاقچی موتورسیکلت در این شهرستان به پرداخت ۲ برابر ارزش کالا محکوم شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی، «صمد حضرتی» افزود: ماموران نیروی انتظامی تبریز موتورسیکلت مذکور را در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان کشف کرده و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی اظهار کرد: شعبه بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تبریز به پرونده قاچاق یک دستگاه موتورسیکلت ۱۰۰۰ سی سی به ارزش چهار میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال رسیدگی کرد.

حضرتی، ادامه داد: شعبه با بررسی اوراق پرونده به دلیل ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام وارده را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متخلف را به پرداخت هشت میلیارد و ۲۸۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، در سه ماه نخست امسال تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی در حوزه قاچاق کالا و ارز به دنبال رسیدگی و مختومه کردن ۹۹۲ پرونده تخلف، برای متخلفان در این حوزه بیش از ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد و ۱۰۶ میلیون ریال جریمه صادر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha