قاچاقچیان کالا در آذربایجان‌شرقی بیش از پنج هزار میلیارد ریال جریمه شدند

تبریز - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در نیمه نخست امسال قاچاقچیان کالا در این استان به پرداخت پنج هزار و ۵۳۱ میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

«صمد حضرتی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان جریمه در حوزه قاچاق کالا و ارز به دنبال رسیدگی و مختومه شدن یک هزار و ۹۹۴ پرونده قاچاق، برای متخلفان در این حوزه صادر شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت ۲ هزار و ۲۸ پرونده قاچاق به واحدهای اجرای احکام استان وارد شده و اکنون رسیدگی به ۲۹۵ پرونده قاچاق کالا در این حوزه در جریان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در این بازه زمانی اصناف متخلف در حوزه کالا و خدمات استان، در واحدهای اجرای احکام به پرداخت بیش از سه هزار و ۷۰۸ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

اصناف متخلف در آذربایجان شرقی، به پرداخت بیش از سه هزار و ۷۰۸ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

حضرتی، ادامه داد: این میزان جریمه به دنبال رسیدگی و مختومه شدن پنج هزار و ۷۴۹ پرونده تخلف از سوی واحدهای اجرای احکام در این حوزه صادر شده است.

وی یادآور شد: در بازه زمانی مذکور، پنج هزار و ۸۴۲ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات به واحدهای اجرای احکام وارد شده است و در زمان کنونی روند رسیدگی به ۲۲۷ پرونده تخلف در این حوزه ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال ۲۶۳ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان رسیدگی و مختومه شده است، گفت: به دنبال رسیدگی به پرونده های یاد شده برای متخلفان در این حوزه بیش از ۱۴ میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال جریمه صادر شده است.متخلفان در حوزه بهداشت و درمان آذربایجان شرقی بیش از ۱۴ میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال جریمه شدند.

حضرتی، افزود: در این بازه زمانی ۲۶۴ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان به واحدهای اجرای احکام استان وارد شده و اکنون رسیدگی به چهار پرونده تخلف در جریان است.

به گزارش ایرنا، سازمان تعزیرات حکومتی یک مرجع تخصصی شبه قضایی جهت رسیدگی به پرونده هایی است که به عهده این سازمان گذشته شده و در سه حوزه رسیدگی به تخلفات صنفی مانند گرانفروشی، احتکار، کم فروشی و تقلب، بهداشت و درمان مانند رسیدگی به تخلفات داروخانه ها، پزشکان، بیمارستان ها و موسسات پزشکی غیرمجاز و قاچاق کالا و ارز فعالیت می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha