جزئیات تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه سارق با پلیس در جاده چالوس
عکس آرشیوی است

ساری- ایرنا- فرمانده انتظامی مازندران ماجرای روز گذشته تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه سارق با پلیس را در جاده چالوس تشریح کرد.

به گزارش ایرنا، سردار حسن مفخمی شهرستانی امروز -چهارشنبه- با اشاره به درگیری مسلحانه رخ داده روز سوم مهر در مرزن‌آباد اظهار کرد: ساعت چهار عصر روز گذشته -سه‌شنبه- ماموران از طریق دوربین‌های هوشمند متوجه عبور یک دستگاه پژو ۲۰۷ سرقتی از جاده کندوان شدند و با هماهنگی طرح ایست و بازرسی را انجام دادند.

وی افزود:‌ وقتی راننده خاطی متوجه ایست و بازررسی پلیس شد به سمت مرزن‌آباد تغییر مسیر داد. ماموران نیز در کلانتری شهر مرزن‌آباد طرح ایست و بازررسی مسیر را با هدف مسدود کردن جاده اجرا کردند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان این که راننده سارق این خودرو دارای سوابق متعدد سرقت مسلحانه بود، ادامه داد: راننده وقتی شاهد مسدود شدن مسیر شد برای عبور از ایست و بازرسی به سمت ماموران به صورت رگباری شلیک کرد که این امر سبب شد یکی از ماموران نیروی انتظامی به نام استوار یکم «پوریا عبادی» به شدت زخمی شود و سپس به شهادت برسد. همچنین در این درگیری سه نفر از همکاران مجروح شدند که البته جراحت ۲ نفرشان بسیار سطحی است.

سردار مفخمی گفت: راننده پس از درگیری و خروج از خودرو سرقتی ۲۰۷، با استفاده از یک قبضه کلاشینکف یک دستگاه نیسان را متوقف و با پیاده کردن راننده، به سمت کجور متواری شد.

وی تصریح کرد: پلیس آگاهی و اطلاعات پس از انجام اقدامات فنی و پایش‌های انجام شده، مخفیگاه سارقان مسلح را در یکی از مناطق مسکونی شهرستان عباس‌آباد شناسایی کرد.

تشریح جزئیات تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه سارق با پلیس در جاده چالوس

فرمانده انتظامی مازندران افزود: با هماهنگی قضائی و عملیات ضربتی پلیس در این عملیات یک نفر از سارقان مسلح به هلاکت رسید که از او ۲ قبضه سلاح جنگی کلت و کلاشینکف کشف شد. سه همدست او هم که دارای سابقه سرقت و شرارت هستند در این عملیات دستگیر شدند.

سردار مفخمی با بیان این‌که کارکنان انتظامی در راه حفظ امنیت کشور تا پای جان ایستاده‌اند، تصریح کرد: امروز همه ما نسبت به شهادت استوار یکم پوریا عبادی عزادار هستیم و من شهادت این همکار گرامی را به خانواده معظم شهید و همه کارکنان انتظامی استان مازندران تبریک و تسلیت می‌گویم.

فرمانده انتظامی مازندران درباره مراسم وداع با پیکر شهید استوار یکم پوریا عبادی گفت: مراسم وداع با پیکر این شهید بزرگوار صبح فردا -پنجشنبه- در محل خدمت ایشان در مرزن‌آباد و فردا شب در زادگاهش در روستای جامخانه میاندورود برگزار خواهد شد.

سردار مفخمی افزود: پیکر این شهید بزرگوار روز جمعه روی دستان مردم ولایتمدار مازندران در شهرستان میاندورود تشییع و سپس به خاک سپرده می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha