۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۹
کد خبر: 85608495
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر شهید مدافع امنیت در چالوس تشییع شد

۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۹
کد خبر: 85608495
پیکر شهید مدافع امنیت در چالوس تشییع شد

نوشهر- ایرنا - پیکر پاک شهید استوار یکم پوریا عبادی روز پنجشنبه با حضور اقشار مردم و خانواده های معظم شهدا و مسوولان امنیتی و انتظامی کشوری و استانی در شهرستان چالوس تشییع شد.

به گزارش ایرنا، پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت امروز در مقابل فرماندهی انتظامی چالوس تا میدان معلم این شهر با حضور گسترده مردم و نیروهای نظامی و انتظامی تشییع شد.

این شهید والا مقام ۲۲ ساله و متاهل اهل شهرستان نکا بود که پس از اقامه نماز بر پیکر مطهرش برای خاکسپاری در گلزار شهدای زادگاهش نکا منتقل شد.

استواریکم عبادی از ماموران امنیتی و انتظامی پاسگاه انتظامی بخش مرزن آباد چالوس بود که روز سه شنبه هفته جاری به علت تعقیب و گریز سارقان در جاده کرج - چالوس محدوده کندوان در درگیری با این افراد مسلح شهید شد.

طبق گزارش ها ، ماموران امنیتی و انتظامی استان از طریق دوربین‌های هوشمند متوجه عبور یک دستگاه پژو ۲۰۷ سرقتی از جاده کندوان شدند و با هماهنگی طرح ایست و بازرسی را انجام دادند.

وقتی راننده خاطی متوجه ایست و بازررسی پلیس شد به سمت مرزن‌آباد تغییر مسیر داد. ماموران نیز در کلانتری شهر مرزن‌آباد طرح ایست و بازررسی مسیر را با هدف مسدود کردن جاده اجرا کردند.

پیکر شهید مدافع امنیت در چالوس تشییع شد

آنچه فرمانده انتظامی مازندران پیش از این گزارش داد راننده سارق این خودرو دارای سوابق متعدد سرقت مسلحانه بود و راننده وقتی شاهد مسدود شدن مسیر شد برای عبور از ایست و بازرسی به سمت ماموران به صورت رگباری شلیک کرد که این امر سبب شد یکی از ماموران نیروی انتظامی به نام استوار یکم «پوریا عبادی» به شدت زخمی شود و سپس به شهادت برسد. همچنین در این درگیری سه نفر از همکاران مجروح شدند که البته جراحت ۲ نفرشان بسیار سطحی است.

سردار مفخمی گفت: راننده پس از درگیری و خروج از خودرو سرقتی ۲۰۷، با استفاده از یک قبضه کلاشینکف یک دستگاه نیسان را متوقف و با پیاده کردن راننده، به سمت کجور متواری شد.

وی تصریح کرد: پلیس آگاهی و اطلاعات پس از انجام اقدامات فنی و پایش‌های انجام شده، مخفیگاه سارقان مسلح را در یکی از مناطق مسکونی شهرستان عباس‌آباد شناسایی کرد.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: با هماهنگی قضائی و عملیات ضربتی پلیس در این عملیات یک نفر از سارقان مسلح به هلاکت رسید که از او ۲ قبضه سلاح جنگی کلت و کلاشینکف کشف شد. سه همدست او هم که دارای سابقه سرقت و شرارت هستند در این عملیات دستگیر شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha