۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۱
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85607371
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنگ مهر رضوی در ۸۸ مدرسه استان بوشهر نواخته شد

بوشهر- ایرنا- مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: به مناسبت سال تحصیلی جدید ، در نخستین روز چهارشنبه‌های امام رضایی، زنگ مهر رضوی در ۸۸ مدرسه سطح استان به‌ نام علی بن موسی الرضا(ع) و در مرکز استان در دبستان فروغی بسطامی با حضور خادمیاران رضوی نواخته شد.

به گزارش ایرنا مهران خرده‌بین‌مقدم روز چهارشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: نواختن زنگ مهر رضوی از برنامه‌های ابلاغی آستان قدس رضوی است که برای نخستین بار و با آغاز سال تحصیلی با حضور خادمیاران رضوی در مدارس نواخته شد.

وی افزود: پس از نواخته شدن زنگ مهر رضوی در مراسم صبحگاه مدارس پس از تلاوت قرآن کریم، دانش‌آموزان با تبرک کردن خود به پرچم گنبد بارگاه منور و نورانی امام رضا علیه‌السلام از زیر این پرچم مقدس عبور کردند و ضمن دریافت تبرکی حرم، صبحانه رضوی نیز که به همت خادمیاران آماده شده بود، میهمان امام هشتم علیه‌السلام شدند.

خرده‌بین‌مقدم یادآور شد: زنگ مهر رضوی به همت کانون تخصصی ابن الرضا(ع) در قالب چهارشنبه‌های امام رضایی اجرا شده است که امیدواریم کارکنان و دانش‌آموزان با موفقیت و صحت و سلامتی و زیر پرچم سبز رضوی سال تحصیلی را به‌خوبی سپری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha