تبیین حماسه دفاع مقدس برای نسل جوان ضروری است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: تبیین حماسه دفاع مقدس برای نسل جوان با هدف پاسداشت رشادت یادگاران جنگ تحمیلی ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار کرد: تقدیر از یادگاران جنگ تنها مربوط به هفته دفاع مقدس نیست بلکه موظف هستیم در تمامی ایام به یادشان بوده و از آنها تجلیل کنیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این همایش که به صورت زنده در سراسر کشور پخش شد گفت: حماسه دفاع مقدس باید شفاف و دقیق برای مردم و جوانان تبیین شود.

وی بیان کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند تهاجم به کشور توسط رژیم بعثی تنها به خاطر کشورگشایی نبود بلکه به دلیل انقلاب شکوهمند اسلامی در کشور بود که در مقابل نیز حماسه ملت ایران علاوه بر دفاع از خاک، به خاطر دفاع از اسلام و انقلاب رقم خورد.

استاندار لرستان خطاب به معلمان و اساتید دانشگاه ها گفت: امروز شما وظیفه مهمی در تبیین ماهیت دفاع مقدس و آثار آن در بین قشر جوان و دانشگاهی دارید بنابراین به هیچ عنوان نباید اجازه بدهیم نفوذی های دشمن با حضور در مراکز آموزشی و سایر نقاط و تشویش اذهان قشر جوان به اهداف شوم خود برسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha