۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۵
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 85607527
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون، محور توسعه گلستان است

گرگان - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون، محور توسعه گلستان است و باید دستگاه‌های مرتبط برای راه‌اندازی هرچه سریعتر آن دست به کار شوند.

به گزارش ایرنا، امیر یوسفی عصر چهارشنبه در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گلستان همچنین خواستار توجه بیشتر برای ایجاد زیرساخت‌های مورد توجه و نیاز جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی شد.

وی در ادامه بر ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران بومی در مسیر توسعه گلستان، توجه به قیمت خرید تضمینی گندم براساس قیمت ارز و پیشگیری از زیان به کشاورزان منطقه، چاره جویی برای رفع ناترازی انرژی به ویژه گاز و برق در زمستان پیش‌رو و پیشگیری از زیان به واحدهای تولیدی منطقه و تامین سرمایه در گردش بانکی واحدهای تولیدی تاکید کرد.

یوسفی با اشاره به این که اقتصاد اصلی گلستان بر پایه کشاورزی است، افزود: دولت امسال در پرداخت محصولات خرید تضمینی به ویژه گندم اقدامات خوب انجام داد ولی نیاز بود که زمان پرداخت به درازا کشیده نشود.

مطابق گزارش اتاق بازرگانی گرگان ، بیش از ۸۰۰ فعال اقتصادی در گلستان دارای کارت بازرگانی هستند و عمده فعالیت فعالان اقتصادی گلستان با کشورهای آسیای میانه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha