استاندار: حل مشکلات تولید کنندگان قم در دستور کار مدیران قرار گیرد

قم - ایرنا- استاندار قم با تاکید برنقش واحدهای تولیدی در کمک به اقتصاد کشور، گفت: حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولید کنندگان استان باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم ، سید محمد آقامیری استاندار قم در دوازدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سالن امام جواد(ع) قم با تاکید بر لزوم برگزاری منظم و به هنگام این ستاد، افزود: تولید کنندگان در مسیر تولید و کمک به اقتصاد کشور، نقشی بسزا دارند و باید در راستای حل مشکلات تولید و با دید حمایت گر، اقدام شود.

وی با بیان اهمیت رعایت قانون در تمام مصوبات، افزود: هر گونه مصوبه در راستای کمک به امر تولید، تنها با در نظر گرفتن چارچوب های قانونی در جلسه مطرح شده و مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: بکارگیری نیروی انسانی و اشتغال زایی یکی از موارد مهم در واح های تولیدی است، که در راستای اجرای مصوبات رفع موانع و ارائه تسهیلات رونق تولید باید به این موضوع دقت شده و راستی آزمایی شود.

گفتنی است، رسیدگی به درخواست های واحدهای تولیدی در بخش های مختلف، اعم از صنعتی، کشاورزی و سایر بخش ها، در راستای تسهیل و رفع موانع تولید، از جمله مواردی است که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha