ساماندهی رود دره فرحزاد/ منطقه ۱۸ تهران رتبه نخست تحقق درآمدی را کسب کرد

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۲ تهران گفت: در راستای ساماندهی دره فرحزاد پایتخت ضمن حفظ حقوق ذینفعان در مقابل زیاده‌خواهان ایستادیم و در این مسیر نیازمند حمایت دستگاه قضایی هستیم.

به گزارش ایرنا، مهدی صالحی روز چهارشنبه در جلسه قرارگاه اجتماعی با حضور مقامات قضایی، انتظامی و مدیران شهری و در راستای بازدید میدانی از طرح ساماندهی رود دره فرحزاد و نقاط آسیب‌خیز منطقه اظهار کرد: موضوع ساماندهی آسیب‌های اجتماعی یکی از مطالبات جدی شهروندان و یکی از اولویت‌های مدیریت شهری در سال جاری است که با برنامه‌ریزی و تمهیدات پیش‌بینی شده دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۲ مرحله طرح اجرا و فاز سوم نیز آغاز شده است گفت: با فعالیت شبانه‌روزی سه تیم از ابتدای اجرای طرح تاکنون بیش از یک هزار معتاد متجاهر، جمع‌آوری و به مراکز مربوطه ارجاع داده شدند و همزمان با این طرح، برنامه‌های حمایتی از گروه‌های در معرض آسیب نیز در دستور کار منطقه قرار دارد.

صالحی با بیان اینکه در این طرح ساماندهی عوامل غیرمجاز تفکیک پسماند نیز به صورت جدی دنبال می‌شود افزود: در این بخش ضمن جمع‌آوری بیش از ۱۳۰ تن پسماند غیرمجاز، ۱۶ محل غیرمجاز پسماند پلمپ و ۴۳ دستگاه خودرو غیرمجاز توقیف شد.

ساماندهی رود دره فرحزاد/ کسب رتبه نخست تحقق درآمدی در منطقه ۱۸ تهران

کسب رتبه نخست تحقق درآمدهای نقد و غیرنقد سال در منطقه ۱۸ شهرداری

مدیریت شهری منطقه ۱۸ پایتخت با گذشت ۶ ماه از سال جاری ضمن تحقق ۲۹۳ درصدی درآمدهای نقد و غیرنقد، همچنان به روند پیشتازی خویش و حفظ رتبه نخست میان مناطق از ابتدای سال ادامه داده است.

بر اساس گزارش منتشره از عملکرد درآمدی مناطق مختلف پایتخت از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه امسال، مدیریت شهری منطقه با کسب حد نصاب ۴۲۷ درصدی در بخش درآمد نقد و ۲۹۳ درصدی در بخش مجموع درآمدهای نقد و غیرنقدی، به روند پیشتاز خود در ۲ بخش پهنه «ب» مناطق و میان همه مناطق ادامه داده و کماکان رتبه نخست را در اختیار دارد.

بر پایه این گزارش، تعهد کلی مدیریت شهری منطقه در بخش در آمد نقد برای سال جاری مبلغ ۲۰ هزار میلیارد و ۹۱۸ میلیون ریال بوده که تنها با گذشت ۶ ماه از سال آمار ۴۴ هزار میلیارد و ۸۵۶ میلیون ریالی بدست آمده و در بخش مجموع درآمدهای نقد و غیرنقد ۳۱ هزار میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال تعهد ایجاد شده که این آمار در پایان این برهه زمانی بیش از ۴۶ هزار میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال را نشان داده و همین امر موجب پیشتازی در پهنه «ب» مناطق و کل مناطق پایتخت شده است.

ساماندهی رود دره فرحزاد/ کسب رتبه نخست تحقق درآمدی در منطقه ۱۸ تهران

اجرای ۱۰ هزار مترمربع پیاده‌راه تفرجگاه خرگوش‌دره

معاون فنی و عمرانی منطقه یک تهران نیز گفت: فاز دوم تفرجگاه خرگوش‌دره به مساحت ۱۰ هزار مترمربع حدفاصل انتهای فاز یک تا تقاطع خیابان آبادان آغاز و از ۴۶ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

مجید افشاری اظهار کرد: توسعه تفرجگاه‌های شمال تهران پروژه فرامنطقه‌ای است و خرگوش‌دره به عنوان یکی از این ظرفیت‌ها، شناسایی و عملیات آماده‌سازی آن در چند فاز توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه در حال اجرا است و توانست در کمتر از ۲ ماه به پیشرفت ۴۶ درصدی برسد.

وی افزود: عملیات اجرای پیاده‌راه و دیوار حائل در حاشیه رود خرگوش‌دره در چند فاز در دست اجرا قرار دارد که پیاده‌راه فاز اول به مساحت سه هزار متر مربع و با اجرای ۷۰۰ متر مکعب دیوار حائل سنگی به پایان رسیده و فاز دوم آن به مساحت ۱۰ هزار مترمربع آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha