استاندار سیستان و بلوچستان: مسوولان باید پاسخگوی مردم باشند

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه روحیه جهادی و انقلابی عامل موفقیت در کارها است، گفت: مسوولان باید با روحیه جهادی و انقلابی به طور جدی پاسخگوی همه مردم باشند و تنها برگزاری جلسات کافی نیست و حتما بایستی در راستای رفع مشکلات شهروندان به طور جدی مصوبات هر جلسه را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کرمی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بمپور اظهارکرد: رمز موفقیت ما در هشت سال دفاع مقدس نیز همین روحیه جهادی بود؛ بنابراین با نگاه توحیدی، روحیه جهادی و انقلابی در کارها می‌توان در عرصه‌های مختلف به موفقیت دست یافت.
وی بیان کرد: فرمانداران سیستان و بلوچستان موظف به پیگیری مصوبات جلسات هستند و اگر مسوولی پاسخگو نبود، یا با مشکلاتی مواجه بود، حتما موضوع را به مرکز استان اطلاع رسانی کنند.
استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: از روزمرگی در انجام کارها پرهیز و ارتباط با اقشار مختلف جامعه حتماً در برنامه ریزی کاری گنجانده شود و از ظرفیت‌های مردمی در تصمیم گیری‌ها و انجام کارها بهره بگیرید.
وی با بیان اینکه استفاده از محصولات بومی در راستای حمایت از تولیدکنندگان شهرستان بویژه در برگزاری همایش‌ها و جلسات مورد توجه مسوولان باشد افزود: مسائل و مشکلات در زمینه بهداشت و درمان شهرستان بمپور باید مورد بررسی قرار گیرد.

کرمی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر باید مسائل و موضوعات مرتبط را بررسی‌ و در راستای رفع مسائل اقدام کند گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در انجام همه امور مربوطه باید پای کار باشند و مدیران شهرستانی نیز با تلاش و جدیت در کار باید قدم‌های بلندی در زمینه رفع مسائل بردارند.
وی با اشاره به دستورات لازم در زمینه مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان بیان کرد: در روستاها و شهرستان های استان با توجه به امکانات باید خانه‌ها در زمین‌های وسیع‌تری طراحی و ساخته شوند.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به وجود مرکز تحقیقات کشاورزی، جهاد کشاورزی استان باید نقش راهبری خود را در زمینه ایجاد باغات و تولید محصولات کشاورزی در شهرستان بمپور ایفا کند.
وی بیان کرد: مراکز آموزشی سیستان و بلوچستان در زمینه کشاورزی باید مردم را با روش‌های نوین آبیاری آشنا کنند تا با کمترین منابع آبی بتوانند تولیدات مناسبی داشته باشند.
کرمی تصریح کرد: روستاهای سیستان و بلوچستان باید از خدمات نظام بهره‌مند شوند و مشکلات و مسائل در زمینه آب و برق توسط مسوولان شهرستان حتما باید پیش بینی و در راستای رفع آن اقدام شود.
وی با مخاطب قرار دادن شهرداری بمپور گفت: با توجه به کمک‌های صورت گرفته به شهرداری شهر بمپور انتظار می‌رود؛ شهرداری در زمینه زیباسازی شهر و وظایف شهری با مشارکت مردم در زمینه رفع مسائل شهری اقدام کند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رفع مشکلات مردم عبادت است و مسوولان در این زمینه نیز باید پاسخگوی مردم باشند تاکید کرد: مسوولان باید با همکاری، همدلی و وحدت در عرصه‌های مختلف انجام وظیفه کنند.
وی بیان کرد: ارزش افزوده محصولات، حوزه تجارت، حوزه گردشگری، حوزه معادن و کریدورها در سیستان و بلوچستان عاملی برای تولید ثروت در این استان پهناور هستند که ما باید از این ظرفیت‌ها بهره بگیریم.
کرمی با اشاره به تحولات منطقه‌ای و جنگ افروزی صهیونیست‌ها افزود: یکی از دلایل وقوع این اتفاقات عدم وجود وحدت بین مسلمانان است و انسجام و وحدت در امت اسلامی سبب شکست دشمنان خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha