جبهه مقاومت محصول دفاع مقدس و انقلاب است

زاهدان - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت محصول دفاع مقدس و انقلاب ما است، گفت: جبهه مقاومت مدیون شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده که در این ایام مصداق واقعی دفاع مقدس و دفاع از حریم و حرم است. 

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، رضا شریفی در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با بیان اینکه چرا باید دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران را زنده نگه داریم و دشمنان نسبت به این کنشگری ما چه فکری می‌کنند اظهار کرد: گفتمان امامین انقلاب و رهبر معظم انقلاب در این حوزه کامل است و اگر به فرمایشات ایشان رجوع کنیم مساله روشن می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز ما در یک جنگ ترکیبی هستیم و این موضوع را باید جدی بگیریم، افزود: تحولات منطقه، فضای مجازی، نا امیدسازی، بی‌اعتمادسازی مردم نسبت به کارگزاران، دولت‌ها و نظام، بخش و تکه پازلی از این جنگ ترکیبی است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: نسل جوان باید توجه داشته باشد که کجای تاریخ ایستاده و مراقب فضای مجازی و فتنه نرم دشمن در فضای مجازی باشد.

وی نهادینه شدن مقاومت را یکی از برکات دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: گفتمان مقاومت نه تنها در ایران، منطقه و کشورهای اسلامی بلکه در جهان نهادینه شده است.

شریفی ادامه داد: امروز دانشگاه‌ها، اساتید و دانشجویان اروپایی و آمریکایی گفتمان مقاومت را تکرار و در طرف درست تاریخ در حمایت از مظلومان فلسطین، حماس، حزب الله لبنان ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: در هیچ زمان و مقطعی به این اندازه جبهه مقاومت چه در انصارالله یمن، عراق، فلسطین و لبنان یک دست نبوده و این محصول گفتمان انقلاب اسلامی و رهبری رهبر معظم انقلاب است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه گفتمان انقلاب به معنای واقعی کلمه و محصول آن مقاومت و زیر بار ظلم نرفتن امروز فراگیر و جهانی شده است، خاطرنشان کرد: دشمن از گفتمان مقاومت، انسجام داخلی و منطقه‌ای ما و محکومیت جنایات توسط وزرای خارجه کشورهای عربی هراس دارد.

وی با اشاره به عادی‌سازی روابط با اسرائیل و طرح آبراهام در سال‌های گذشته، اظهار کرد: امروز مردم و ملت‌ها این شعار و عادی‌سازی روابط با اسرائیل را بر نمی‌تابند.

جمهوری اسلامی پرچمدار گفتمان و جبهه مقاومت

شریفی؛ جمهوری اسلامی را پرچمدار گفتمان و جبهه مقاومت دانست و تاکید کرد: نسل جدید یا نسل z انقلاب، برخلاف تصورات دشمن ثابت کرده به آرمان‌های انقلاب، نسلی که انقلاب و دفاع مقدس را خلق کرده وفادار هستند و نسل چهارم انقلاب به این موضوع افتخار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حماس سنی و حزب‌الله شیعه در جبهه مقاومت در کنار هم شهید می‌دهند، بیان کرد: مقاومت و وحدت هزینه دارد و امروز بالاترین حد هزینه را جبهه مقاومت در فلسطین و لبنان پرداخت می‌کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری برای جهانیان روحیه ددمنشی اسرائیل روشن و آشکار شده و در سانسور خبری و رسانه‌ای اسرائیل که اجازه نمی‌دادند این خوی وحشی آن‌ها به جهان نشان داده شود، مقاومت با شهدا، جانبازی، ایثارگری و از خود گذشتگی روی وحشی‌گری اسرائیل را به جهان معرفی و نمایان کرده است.

وی به اسرائیلی‌ها و آن‌هایی که خواسته یا ناخواسته در پازل اسرائیل و آمریکا بازی می‌کنند هشدار داد که امروز دنیا بیدار و به سمت امت سازی جهان اسلام پیش می‌رود و این اتفاق با حضور، روحیه جهادی و ایثارگری جبهه مقاومت در میدان تحقق یافت.

شریفی بیان کرد: چند صد هزار شهید و جانباز داده‌ایم تا انقلاب به اینجا رسیده و این انقلاب را به سادگی به دست نیاورده‌ایم و برای حفظ انقلاب و آرمان‌های انقلاب با تمام وجود هزینه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان پایتخت وحدت اسلامی است، تاکید کرد: باید ثابت کنیم در جهت دفاع از آرمان‌ها، آبرو، ناموس، وطن و دفاع از آرمان‌های نظام، مظلومیت فلسطین امت واحده هستیم و امروز الگوی جهان اسلام شده‌ایم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha