به رنگ مقاومت، روایتی از شلمچه تا غزه

تهران بزرگ - ایرنا - نخستین پرفورمنس هنری «مراسم عرضه آثار گروه‌های هنری به مخاطبان» با موضوع مقاومت و ایثار به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به همت حوزه بسیج معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در محوطه بازمعاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا از معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سیدمحمدمهدی موسوی فرمانده حوزه بسیج معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران عصر چهارشنبه چهارم مهر ۱۴۰۳ با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه نخستین نمایشگاه با رویکرد هنری با موضوع دفاع مقدس و غزه است که از سوی شهرداری تهران تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: در این رویداد هنری چند اتفاق مرتبط با دفاع مقدس با بیان و اجرای هنری شامل باز اجرای رویدادهای کانال کمیل، عملیات کربلای ۴ و روایت شهادت غواصان دست بسته، میدان مین در جبهه‌ها، عملیات شکست حصر خرمشهرو رویدادهای دوکوهه و در پایان تماشای فیلم سینمایی قلب‌رقه در مجموعه پردیس سینمایی ایوان شمس است.

موسوی با بیان اینکه بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است، افزود: برای تماشای فیلم «قلب‌رقه» پرسنل شهرداری تهران به تدریج می‌توانند با مراجعه به ادارات بسیج مناطق ۲۲گانه و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه نسبت به تهیه بلیط برای حضور در سینما و تماشای فیلم اقدام کنند.

وی افزود: پیش‌بینی شده است عوامل فیلم «قلب‌رقه» در سه شب پایانی اکران این فیلم در تالار ایوان شمس همراه با مخاطبان در سالن حضور داشته باشند و با مخاطبان خود دیدار چهره به چهره داشته باشند.

به رنگ مقاومت، روایتی از شلمچه تا غزه

فرمانده حوزه بسیج معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از وجود محدودیت در پذیرش افراد برای تماشای فیلم «قلب‌رقه» خبر داد و گفت: افراد با سن ۱۵ و کمتر از آن امکان تماشای این فیلم را ندارند از این‌رو، با تمهیدات پیش‌بینی شده برای خانواده‌هایی که فرزندان آنان در محدوده سنی ۸ تا ۱۵ سال است در نمایشگاه به رنگ مقاومت از شلمچه تا غزه بازی‌های سرگرم‌کننده و آموزشی تدارک دیده شده است.

به گفته وی، این بازی‌ها با موضوعات دفاع مقدسی و شاد طراحی و اجرا شده‌ است که از آن جمله می‌توان به اجرای چند بازی خلاقانه، شوتبال، ایر هاکی و فوتبال دستی اشاره کرد.

موسوی با بیان اینکه تمهیداتی برای حضور شهروندان در نمایش فیلم اندیشه شده است، گفت: تعدادی بلیط برای ارائه به فعالان گروه‌های جهادی و مردمی تهیه شده است که افراد می‌توانند در تماس با ادارات بسیج شهرداری‌های مناطق ۲۲گانه از نحوه دریافت آن مطلع شوند.

این رویداد از دوم مهر 1403 در محوطه فضای باز ساختمان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به نشانی خیابان شهدای گمنام - نرسیده به پل کردستان - ساختمان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران آغاز شد و تا ۱۲ مهر ماه پذیرای علاقه‌مندان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha