سرمربی پرسپولیس: روز سختی مقابل استقلال داشتیم اما بازیکنانم خوب بازی کردند

اراک - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی مقابل استقلال سخت بود، اما بازیکنانم خوب بازی کردند و تمام کارهای مورد نیاز را انجام دادند.

به گزارش ایرنا، کارلوس گاریدو چهارشنبه شب پس از بازی دربی در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک، در جمع خبرنگاران، افزود: در تمام دنیا در ارتباط با فوتبال ابتدا نتیجه را تحلیل می‌کند و به واقع یک حرکت و صحنه می‌توانست شرایط را عوض کند و نظر افراد را تغییر دهد.

وی بیان کرد: به عنوان سرمربی وابسته به نتایج هستم و وقتی که تیم برنده میشود، همه چیز خوب است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: با شناختی که از فوتبال دارم امشب باید از برد تیم و شرایطی که ایجاد شده، لذت ببریم.

گاریدو گفت: همه تیم بسیار خوشحال هستند و به همه بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم، در مجموع بازی خوبی انجام شد و همه بازیکنان تیم با وجود اینکه سختی‌ها را می‌دانستند، خوب بودند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: تمام بازیکنان پرسپولیس از نظر تاکتیکی تمرکز بالایی داشتند و وظایف خود را به خوبی در داخل زمین انجام دادند.

گاردیو عنوان کرد: پرسپولیس کنترل بازی را در زمین کم‌کم به دست گرفت و لحظاتی به این حس رسیدیم که می‌توانیم بازی را ببریم اما استقلال نیز خطراتی را ایجاد می‌کرد، در مجموع یک بازی تقریبا مساوی با فشار زیاد بود .

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: کسب سه امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم است.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس عصر چهارشنبه چهارم مهرماه در هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که تیم قرمزپوشان با نتیجه یک بر صفر، پیروز میدان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha