ورمزیار: استقلال خودزنی کرد/آبی‌ها برای حمله برنامه نداشتند

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مسابقه فصل خودزنی کرد، استقلال به خودش باخت.

به گزارش ایرنا، صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به شکست آبی‌پوشان مقابل پرسپولیس در شهرآورد ۱۰۴، اظهار داشت: استقلال در بازی با پرسپولیس هماهنگ بازی نکرد و در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مسابقه فصل خودزنی کرد. استقلال به خودش باخت.

وی افزود: یکی از ایراداتی که می‌توان از استقلال در بازی با پرسپولیس گرفت حضور همزمان دو بازیکن با خصوصیات یکسان در جناح چپ بود،میلاد زکی‌پور و ابوالفضل جلالی دو بازیکن یک شکل بودند که از ابتدا در ترکیب ثابت استقلال قرار گرفتند.

ورمزیار: استقلال خودزنی کرد/آبی‌ها برای حمله برنامه نداشتند

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:چون این دو نفر خصوصیات فنی یکسانی دارند هر دو برای دفاع کردن وارد هجده قدم می‌شدند؛ در حالی که طبق اصول و قاعده فوتبالی یکی از این دو نفر باید ۱۵ متر با دیگری فاصله داشته باشد.

ورمزیار تصریح کرد: استقلال مشکلات زیادی را داشت و در این بازی نتوانست برنامه خاصی برای فاز تهاجمی داشته باشد و به دروازه حریف نرسید. فقط روی یک شوت که توسط ابوالفضل جلالی زده شد توانست خلق موقعیت کند.

ورمزیار: استقلال خودزنی کرد/آبی‌ها برای حمله برنامه نداشتند

وی تاکید کرد: زبیر نیک‌نفس می‌توانست در این بازی کمک زیادی به استقلال کند. اگر این بازیکن از ابتدا فرصت حضور در میدان را پیدا می‌کرد استقلال این شانس را داشت که در خط هافبک عملکرد بهتری را از خود بر جا بگذارد.

پیشکسوت استقلال اعلام کرد: تعویض‌های استقلال در این بازی دیر انجام شد. ضمن اینکه خطای پنالتی که رامین رضاییان انجام داد نشان داد این بازیکن خسته بود وگرنه او بازیکنی نبود که بخواهد روی سعید مهری که در فضای کوری قرار داشت و به سمت کرنر حرکت می‌کرد خطای آماتور انجام دهد.

ورمزیار: استقلال خودزنی کرد/آبی‌ها برای حمله برنامه نداشتند

ورمزیار در پایان گفت: استقلال به پرسپولیس باخت اما زمان زیادی تا بازی با السد قطر باقی نمانده است و باید تمرکز خود را روی این بازی بگذارد. این مسابقه از اهمیت زیادی برخوردار است و باید با ارائه نمایشی خوب خاطره تلخ شهرآورد را از ذهن هواداران پاک کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha