نماینده مجلس: سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل پیام صلح و امنیت برای جهان داشت

شهرکرد - ایرنا - نماینده مردم شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت سخنرانی مسعود پزشکیان رییس‌جمهوری اسلامی ایران در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل گفت: سخنرانی رییس‌جمهور کشورمان در سازمان ملل پیام صلح، امنیت و آرامش را برای جهان داشت.

سید روح الله موسوی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: رییس‌جمهوری اسلامی ایران پیام ملت ایران را که همانا تعامل با دنیا است را به خوبی منتقل کرد.

وی اظهار داشت: مسعود پزشکیان رییس جمهوری‌اسلامی ایران با سخنرانی خود مواضع و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را نسبت به مسائل مختلف تبیین کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی همیشه در چارچوب سیاست‌های کلی نظام با کشورهای همسایه و دنیا به جز کشورهایی که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در مقابل این نظام قرار گرفته‌اند تعامل داشته است.

وی با ابزار انزجار جمهوری اسلامی ایران از حمله‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی و کشتار وحشیانه زنان و کودکان بیگناه غزه اظهار داشت: رییس جمهوری اسلامی ایران به خوبی مواضع این نظام را نسبت به مساله فلسطین و حمایت از محور مقاومت در مجمع عمومی سازمان ملل بیان کرد.

به گزارش ایرنا، هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد بعد از ظهر سه‌شنبه به صورت رسمی در نیویورک آغاز بکار کرد و با حضور سران جهان در حال برگزاری است.

دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهوری اسلامی ایران ساعاتی قبل برای نخستین بار در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جمع سران و نمایندگان کشورهای جهان سخنرانی کرد و « صدای مردم ایران و صدای حق‌طلبی و عدالت‌خواهی» از تریبون این نهاد بین‌المللی شد.

سخنرانی در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، نخستین حضور دکتر پزشکیان در این نهاد بین‌المللی است که با بیان دیدگاه‌ها و مواضع جمهوری اسلامی ایران همچنان که در بدو ورود به نیویورک تاکید کرد که پیام ایران برای جهان صلح و امنیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha